A A+ A++

Google AdWords, czyli obecnie Google Ads to starannie opracowany system reklamowy, który pozwala użytkownikom na skonfigurowanie reklamy w wyszukiwarce Google i wyświetlanie jej w formie linków tekstowych (sponsorowanych) po wpisaniu określonego słowa kluczowego w okno wyszukiwarki Google.

Ponadto umożliwia również wyświetlanie reklamy w formie banerów graficznych, co może być przydatnym rozwiązaniem w przypadku reklam graficznych. Umożliwia również skonfigurowanie reklamy video, która będzie wyświetlana odbiorcom w serwisie YouTube.

Jakie są korzyści reklamowania własnej firmy lub usług w systemie reklamowym Google AdWords?

System reklamowy Google Ads (dawniej Google Adwords) jest rozbudowanym systemem reklamowym, w którym możesz przygotować swoją pierwszą kampanię w formie linków sponsorowanych. Jak to działa? Pozycjonujesz swoją kampanię na konkretne słowa kluczowe, które Twoi potencjalni klienci wpisują do wyszukiwarki internetowej i na które jest wyświetlana Twoja reklama w Google. Twoja kampania jest wyświetlana w sieci Google i na pozostałych stronach należących do Google Display i ma szansę trafić do konkretnej grupy docelowej.

Tak przygotowana kampania może być wyświetlana na wszystkich lub tylko na wybranych urządzeniach elektronicznych, z których korzystają Twoi potencjalni klienci.

Jeśli jednak do tej pory nie miałeś doświadczenia w konfigurowaniu żadnej kampanii, to zdecydowanie warto  powierzyć to zadanie specjaliście, który będzie wiedział jak ustawić Twoją reklamę, by generowała świetne wyniki. Do takiego celu najlepiej wybrać freelancera specjalizującego się w ustawianiu kampanii reklam Google Ads

Główne korzyści wykorzystania płatnej kampanii w systemie Google Ads to przede wszystkim:

  • możliwość dotarcia do nowych odbiorców z ofertą swojej firmy i zwiększenie zainteresowania swoją ofertą
  • płatność za reklamę jest realizowana wyłącznie w modelu cost per click, czyli za realne kliknięcie użytkownika w Twój link reklamowy
  • brak konieczności określania budżetu minimalnego w celu ustawienia i skonfigurowania bardzo skutecznej reklamy
  • możliwość dokładnego skonfigurowania reklamy z uwzględnieniem ludzkich zainteresowań czy urządzeń, na których wyświetlają reklamę w systemie Google Ads
  • bardzo duża skuteczność tworzonej reklamy pod warunkiem jej odpowiedniego i prawidłowego skonfigurowania.

Jeśli jednak zależy Ci na skutecznym dotarciu do nowych klientów i pewności, że Twoja reklama będzie w odpowiedni sposób ustawiona – to koniecznie powierz to zadanie doświadczonemu specjaliście, który będzie wiedział jak krok po kroku ustawić Twoją reklamę. 

Doceń możliwości reklamowe swojej własnej kampanii w systemie Google Ads

Przygotowanie odpowiedniej kampanii w Google Ads wymaga nie tylko wiedzy i umiejętności, ale przede wszystkim znajomości całego systemu. Dlatego,  by uzyskać jak najlepsze wyniki reklamowe z danej kampanii warto zdecydować się na nawiązanie współpracy z doświadczonym freelancerem, który specjalizuje się w precyzyjnym ustawianiu reklam.  

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajwiększy na Opolszczyźnie Polonez Maturzystów już za tydzień. Tam po prostu trzeba być
Następny artykułKolejny irański siatkarz ma problemy, w tle nakaz aresztowania