Wszystkie cztery autobusy to te same modele. Różne są rok produkcji (jeden z nich wyprodukowano w 1999 r., a pozostałe dwa lata później) oraz cena wywoławcza – za starszy model zakład chce co najmniej 7134 zł brutto. Ceny pozostałych to: 9225 zł, 10 209 zł i 10 701 zł. Wszystko zależy od stanu technicznego pojazdu. A ten jest daleki od ideału, bo niesprawne są m.in. silnik czy skrzynia biegów, pojawiła się także rdza. Warto też zaznaczyć, że każdy z pojazdów przejechał ponad milion kilometrów i nie ma ważnych badań technicznych.
Oferty można składać do 19 kwietnia br. do godz. 10. Gdzie? W siedzibie MZK przy ul. Kostrzyńskiej, a konkretnie w sekretariacie w godz. 7-15.
Szczegółowe informacje dot. składania ofert znajdują się TUTAJ.
Dlaczego MZK sprzedaje te pojazdy? Niektórzy pewnie myślą, że warto je naprawić, by nadal służyły gorzowianom. Otóż nie. Tabor miejskich autobusów sukcesywnie się “odmładza”. Jeszcze w 2021 r. na ulice miasta wyjadą dwa nowoczesne, hybrydowe autobusy, a za rok osiem autobusów elektrycznych firmy Solaris.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS