A A+ A++

Wszystkie cztery autobusy to te same modele. Różne są rok produkcji (jeden z nich wyprodukowano w 1999 r., a pozostałe dwa lata później) oraz cena wywoławcza – za starszy model zakład chce co najmniej 7134 zł brutto. Ceny pozostałych to: 9225 zł, 10 209 zł i 10 701 zł. Wszystko zależy od stanu technicznego pojazdu. A ten jest daleki od ideału, bo niesprawne są m.in. silnik czy skrzynia biegów, pojawiła się także rdza. Warto też zaznaczyć, że każdy z pojazdów przejechał ponad milion kilometrów i nie ma ważnych badań technicznych.

Oferty można składać do 19 kwietnia br. do godz. 10. Gdzie? W siedzibie MZK przy ul. Kostrzyńskiej, a konkretnie w sekretariacie w godz. 7-15.

Szczegółowe informacje dot. składania ofert znajdują się TUTAJ.

Dlaczego MZK sprzedaje te pojazdy? Niektórzy pewnie myślą, że warto je naprawić, by nadal służyły gorzowianom. Otóż nie. Tabor miejskich autobusów sukcesywnie się “odmładza”. Jeszcze w 2021 r. na ulice miasta wyjadą dwa nowoczesne, hybrydowe autobusy, a za rok osiem autobusów elektrycznych firmy Solaris.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMłyny Rothera. Fontanna czeka na wodę. Największy taras w Polsce – na pierwszych gości
Następny artykułDziewięć elektrycznych autobusów Yutong w kwietniu wyjedzie na ulice Polkowic