A A+ A++

Pokieruje kilkunastoosobowym zespołem, którego zadania będą skupiały się na realizacji całościowej strategii komunikacji firmy.

Natalia Wenzławska nową szefową marketingu CBRE w Polsce

– CBRE to globalna firma o ugruntowanej pozycji i silnym, spójnym wizerunku. Zależy nam nie tylko na utrzymaniu tego stanu, ale również wzmocnieniu najważniejszych kanałów komunikacji. Wiemy, jak istotne jest to, żeby docierać z przekazem do klientów i zainteresowanych odbiorców. Cały czas eksplorujemy nowości, śledzimy trendy. Od wielu lat w tym zakresie wspiera nas Natalia Wenzławska, a od początku roku przejęła kierownictwo nad zespołem marketingowo-komunikacyjnym. Zdążyła udowodnić, że to był świetny wybór – mówi Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE w Polsce.

Natalia Wenzławska ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji, które zdobywała m.in. w WITTCHEN oraz BNP Paribas Real Estate. Do CBRE dołączyła w 2015 roku jako specjalista ds. marketingu i komunikacji. Następnie awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu i komunikacji. Odpowiadała za współtworzenie strategii komunikacyjnej i marketingowej firmy, jednocześnie tworząc i realizując dwa strategiczne projekty wizerunkowe, czyli OFFICE SUPERSTAR i IDEALAB Magazine by CBRE.

Na stanowisku szefowej marketingu Natalia, wspólnie z kilkunastoosobowym zespołem, będzie odpowiadała za tworzenie całościowej strategii komunikacyjnej firmy, na którą składają się: planowanie i egzekucja komunikacji linii biznesowych oraz sektorów, działania public relations, social media, komunikacja wewnętrzna i zarządzanie marką.

Natalia Wenzławska studiowała socjologię na Akademii Leona Koźmińskiego oraz zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim. W 2017 roku ukończyła studia podyplomowe z zarządzania w wirtualnym środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego.

O CBRE

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBRE), spółka z listy Fortune 500 i S&P 500 z siedzibą w Los Angeles, jest największą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych i inwestycyjną (na podstawie przychodów z 2019 r.). Firma zatrudnia ponad 100 000 pracowników (nie wliczając podmiotów stowarzyszonych i partnerskich) i obsługuje inwestorów i najemców nieruchomości za pośrednictwem ponad 530 biur na całym świecie. CBRE oferuje szeroki zakres zintegrowanych usług, doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.pl

.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTo było nie do wyobrażenia. Szaleństwo Lewandowskiego w Barcelonie
Następny artykułAgresywny złodziej portfela z zarzutami