A A+ A++

Zamiast klasycznej reklamy – trolling na platformie społecznościowej, na której spotykają się pracownicy różnych firm. Na taki rodzaj komunikacji postawił Canal+, który już wkrótce wypuści na światło dzienne polską wersję serialu „The Office”.

W długiej historii telewizji powstało wiele wybitnych seriali, jednak tylko wybrane doczekały się miana kultowych. Jednym z nich niezaprzeczalnie jest „The Office” – mockumentary stworzone przez Ricky’ego Gervaisa dla stacji BBC. Według Nielsena to właśnie „The Office” był najchętniej oglądanym przez Amerykanów serialem w 2020 roku, co najlepiej świadczy o jego fenomenie.

Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że kultowy serial doczeka się lokalnej wersji dla fanów znad Wisły. 

– W Canal+ jesteśmy fanami „The Office”! Na realizację polskiej wersji kultowego formatu zdecydowaliśmy się, bo na polskim rynku brakuje śmiałej, jakościowej komedii. Pierwowzór ma walor uniwersalny: świetnie się sprawdza i ogląda na całym świecie, w czasach pandemii tęsknimy za biurową codziennością i spoglądamy na nią z pewną nostalgią – mówi Małgorzata Seck, wiceprezes zarządu ds. programowych Canal+ Polska.

Tak ważna dla stacji premiera musiała wiązać się również z odpowiednią formą promocji – najlepiej taką, która będzie odpowiadać charakterowi całej produkcji i trafi do serc miłośników specyficznego humoru znanego z „The Office”. Takim rozwiązaniem ma być stworzenie profilu głównego bohatera na biznesowym portalu LinkedIn, na którym swoimi myślami i spostrzeżeniami dzielą się pracownicy różnych firm i agencji.

Na profilu fikcyjnej postaci, znajdziemy przede wszystkim krótki opis Michała Holca, który na LinkedInie widnieje jako Chief Executive Officer w firmie Kropliczanka z Siedlec.

“Człowiek inspirator, filantrop, świetny tancerz. Jedyny prezes Kropliczanki. Pisarz, być może przyszły podkaster, motywator. Od lat skutecznie zarządzam licznym zespołem świetnie prosperującej firmy produkującej wodę mineralną. Jeśli moi podwładni wychodzą z pracy bez bólu brzucha od śmiechu, dla mnie jest to dzień stracony. Były fan Dawida Podsiadły. Zainteresowania: szanty, żużel i alpaki.”

Do tego pojawiły się już pierwsze spisy fikcyjnego prezesa, który według twórców serialu jest człowiekiem pozbawionym autorefleksji i zabiegającym o atencję każdym swoim słowem oraz gestem.

Warto wiedzieć, że w obsadzie oprócz Piotra Polaka grającego prezesa Michała Holca, znaleźli się również: Vanessa Aleksander, Adam Woronowicz, Kornelia Strzelecka, Mikołaj Matczak i Milena Lisiecka. Za polską wersję „The Office”, tworzoną przy współpracy z BBC Studios, odpowiadają reżyser Maciej Bochniak oraz producenci, Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński. Za scenariusz odpowiedzialny jest Łukasz Sychowicz wraz z Jakubem Rużyłło i Mateuszem Zimnowodzkim, a za zdjęcia Paweł Chorzępa.

Premiera serialu planowana jest jesienią w Canal+ PREMIUM i w Canal+ online na canalplus.com.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPoznaj grzyby – unikniesz zatrucia!
Następny artykułGroźny wypadek na autostradzie. Kierowca ciężarówki w szpitalu (ZDJĘCIA)