A A+ A++

Informację podano na oficjalnym fanpage McDonald’s Polska oraz na stronie internetowej sieci w środę rano.

Tegoroczna kampania i działania promocyjne wokół produktu są oparte niezmiennie na haśle “Lepsza Strona Zimy”. Obok kampanii produktowej zaplanowano specjalny event, którego szczegółów na razie nie zdradzono.

Za strategię i kreację odpowiada, tak jak w poprzednich edycjach, DDB Warszawa, za planowanie mediów OMD.

Burger Drwala hitem McDonald’s

Burgera Drwala można kupić w kilku wariantach: klasycznym, podwójnym, na ostro z kurczakiem bądź z żurawiną. W składzie kanapki znajdują się kotlet wołowy, plaster panierowanego, roztapiającego się sera i bekon, do tego sałata, prażona cebulka i sos z przyprawami. Kanapkę zamknięto w bułce z posypką z sera i bekonu.

Kanapkę Burger Drwala można kupić w McDonald’s tylko w okresie zimowym. Tradycyjnie wprowadzno ją do menu pod koniec listopada.

W ubiegłym roku w ramach cyklicznej kampanii “Lepsza Strona Zimy”, promującej burgera Drwala, McDonald’s postawił w Gdańsku “Lodową Górę” – zjeżdżalnię prowadzącą do jednej ze swoich restauracji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSamsung zbuduje w USA fabrykę półprzewodników za 17 mld dolarów
Następny artykułHuuuge wyszło na plus, sześć razy więcej wpływów z „Traffic Puzzle”