Właśnie minęło półtora roku od podpisania umowy z wykonawcą. Rada Warszawy na blisko czterokilometrowy odcinek II linii metra przez Chrzanów na Bemowie przeznaczyła ponad 1,62 mld zł (bez węzłów przesiadkowych nad stacjami Lazurowa i Karolin, na które brakuje kolejnych kilkuset milionów). Wszyscy podkreślali, że inwestycja, która miała być gotowa w połowie dekady, przyspieszy.
Tymczasem tureckiej firmie Gulermak zostało jeszcze 2,5 roku, by wydrążyć tunele pod nowymi osiedlami na Chrzanowie, zbudować trzy stacje, a na 26 hektarach na południe od ul. Połczyńskiej bazę techniczno-postojową niewiele mniejszą od obecnej na Kabatach. Projekt jest gotowy od zeszłego roku, ale prace wciąż nie mogą się zacząć. Ze strony wykonawcy daje się odczuć zniecierpliwienie przedłużającymi się formalnościami. Płyną też pierwsze sygnały, że nie uda się dotrzymać terminu zakończenia prac w listopadzie 2022 r., bo inwestor, czyli miasto, nie przekazało firmie placów budowy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS