Emitent zamierza kontynuować strategię opisaną już w raporcie bieżącym ESPI nr 56/2021, w zakresie angażowania się Spółki w projekty gamingowe, jednocześnie wykorzystując otwierający się na rynku trend Metaverse oraz wciąż rosnący rynek gier mobilnych. Spółka pragnie kontynuować swoją działalność w charakterze wydawcy i producenta unikatowych gier oraz poszerzyć swój katalog produktowy na globalnym rynku gier mobilnych.
Istotnym elementem realizacji tych planów jest połączenie sił ze spółką Xi4G Sp. z o.o., której 100 proc. udziałów Emitent nabył w drodze aportu w związku z emisją akcji serii M. Xi4G Sp. z o.o. jako spółka zależna będąca deweloperem gier mobilnych, będzie współpracowała z Emitentem w zakresie możliwości produkcyjnych Emitenta. Współpraca obu podmiotów będzie opierała się na zasadach rynkowych z uwzględnieniem ścisłej współpracy pomiędzy podmiotami. Jednym z pierwszych etapów było udzielenie przez Xi4G sp. z o.o. Emitentowi licencji wydawniczej do gry mobilnej “House Secrets: The Beginning”. Oba podmioty planują również udzielenia Emitentowi licencji wydawniczej na realizację kolejnego tytułu z portfolio Xi4G z gatunku Hidden Object o tematyce kulinarnej, który opierać się będzie na podobnym gameplayu jak “House Secrets: The Beginning”, by docierać do podobnej grupy odbiorców.
Emitent planuje dynamiczny rozwój tytułu gry mobilnej “House Secrets: The Beginning” za pomocą kampanii User Acquisition, która ma na celu pozyskanie nowych użytkowników, co wpłynie na jej korzystniejsze pozycjonowanie w sklepach Google Play oraz AppStore. Działanie to ma na celu zwiększenie skali osiąganych przychodów z produktu. To wyzwanie Spółka traktuje jako jeden z priorytetów, aby realizować z powodzeniem kolejne etapy rozwoju organizacji.
Dzięki nabyciu 100 proc. udziałów w kapitale zakładowym Xi4G, Emitent uzyskał możliwość współpracy z zespołem produkcyjnym Xi4G Sp. z o.o., z którym, w kolejnych miesiącach działalności będzie rozwijał produkt “House Secrets: The Beginning”, rozpoczynając kampanię pozyskania użytkowników (User Acquisition), aby rozwijać bazę graczy. Planowane jest również wstępne rozpoczęcie wspólnych z Xi4G prac koncepcyjnych nad drugim tytułem casualowej gry mobilnej “Cooking Travelers” o tematyce kulinarnej, co w opinii Emitenta zwiększy potencjał Grupy Kapitałowej Emitenta na rynku gier mobilnych. “Cooking Travelers” to projekt spółki zależnej, Xi4G Sp. z o.o. który będzie realizowany przez zespół developerski Xi4G Sp. z o.o., a wydawcą gry, podobnie jak w przypadku “House Secrets: The Beginning”, będzie Emitent. Za działania marketingowe również odpowiedzialny będzie Emitent, prowadząc, podobnie jak w przypadku “House Secrets: The Beginning”, kampanię User Acquisition na pozyskanie użytkowników. Prace aktualnie są na wczesnym etapie koncepcyjnym.
Nawiązując do zapisów dotyczących gry “Zorro The Chronicles” zawartych w poprzedniej strategii działalności Emitenta opisywanej szczegółowo w raporcie bieżącym ESPI nr nr 56/2021, Emitent w projekcie czerpie wynegocjowany udział w zysku netto otrzymanym przez PVP Games, z już rozpoczętej sprzedaży gry. Spółka wciąż ma prawo do wydania mobilnej wersji gry “Zorro The Chronicles”. W kolejnych kwartałach Emitent będzie analizował potencjał wydawniczy i możliwości współpracy w tym zakresie.
Przyszła działalność Spółki zakotwiczona będzie również w budowaniu gier w rzeczywistości Metaverse oraz rozwoju na rynku casualowych gier mobilnych, co zostało umożliwione przez połączenie sił z Xi4G Sp. z o.o.. Emitent zakłada również, iż część nowych gier może zawierać tokeny NFT, oparte o publiczną sieć blockchain. Zespół deweloperski spółki zależnej zajmować się będzie produkcją nowych produktów mobilnych, natomiast Emitent pozostanie wydawcą odpowiedzialnym również za działania promocyjne, jak i kampanie User Acquisition. Wpływy ze sprzedaży produkowanych gier mobilnych będą należeć do Emitenta.
Ważnym elementem nowej strategii jest również planowana działalność w charakterze software house’u oferującego swoje usługi dla klientów zewnętrznych, w obszarze działań Emitenta, takich jak projekty aplikacji czy gry mobilne.
Podsumowując, Emitent zamierza oprzeć swoje działania na 3 głównych filarach:
– Filar 1.
– Emitent planuje dynamiczny rozwój tytułu gry mobilnej “House Secrets: The Beginning” za pomocą kampanii User Acquisition, która ma na celu pozyskanie nowych użytkowników, co wpłynie na jej korzystniejsze pozycjonowanie w sklepach Google Play oraz AppStore. Działanie to ma na celu zwiększenie skali osiąganych przychodów z produktu.
– Tworzenie immersyjnych produktów o charakterze “produktów-marek”, w ramach których głównym produktem będą gry mobilne, do których będa tworzone produkty poboczne np. gry planszowe. Przykładem na taki model jest projekt “House Secrets: The Beginning”, który posiada główny produkt w postaci gry mobilnej, jednak dodatkowym, planowanym produktem jest wydanie gry planszowej “House Secrets Board Game”, która również osadzona jest w uniwersum świata “House Secrets”. Innym przykładem realizacji tego modelu jest planowana gra mobilna “Cooking Travelers”, której może towarzyszyć produkt poboczny.
– Filar 2.
Drugim filarem jest produkcja projektów zewnętrznie budżetowanych związanych z grami mobilnymi oraz szeroko pojętym Metaverse dla klientów zewnętrznych. Spółka zamierza aktywnie poszukiwać nowych możliwości w projektach, w których mogłaby uczestniczyć w procesach produkcji gier i aplikacji opartych o platformę Unity oraz w przyszłości łączyć gamingowe możliwości blockchain z innymi umacniającymi się trendami, jak np. gry w modelu “play-to-earn”.
– Filar 3.
Zespół developerski Xi4G Sp. z o.o., spółki zależnej Emitenta, pracować będzie nad dalszą optymalizacją monetyzacji opublikowanych gier mobilnych Emitenta, “Sadie Sparks” i “Taffy”, opartych na nabytych licencjach. Dotyczy to również potencjalnej produkcji wersji mobilnej gry “Zorro The Chronicles”.
Spółki zależne
Zarząd Emitenta uporządkował relacje ze spółkami zależnymi, w tej chwili Emitent posiada 100% nabytych udziałów w spółce Xi4G Sp. z o.o., która jest jego jedyną spółką zależną. Współpraca obu podmiotów będzie opierała się na zasadach rynkowych z uwzględnieniem ścisłej współpracy pomiędzy podmiotami. Zespół deweloperski spółki zależnej zajmować się będzie realizowaniem projektów od strony produkcyjnej, natomiast Emitent pozostanie wydawcą odpowiedzialnym również za działania promocyjne, jak i kampanie User Acquisition. Wpływy ze sprzedaży produkowanych gier mobilnych będą należeć do Emitenta.
Kolejne kroki związane z realizacją założeń powyższej strategii zostaną zakomunikowane odrębnymi raportami ESPI.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS