A A+ A++

Jeśli plaża i morze są brudne, klient ma prawo złożyć reklamację i domagać się obniżenia ceny wyjazdu – uznał niemiecki sąd.

„Dywan” z alg ciągnący się na dużym obszarze na plaży i w morzu może zostać uznany za nieprawidłową realizację usługi turystycznej – informuje niemiecki portal branży turystycznej FVW. Serwis powołuje się na wyrok sądu z Frankfurtu nad Menem, który w sprawie przyznał rację klientom i zasądził na ich korzyść zwrot 20 procent ceny imprezy.

CZYTAJ TEŻ: Koniec z reklamacjami z powodu braku niektórych usług w hotelach

Klienci wyjechali na wycieczkę zorganizowaną do Dominikany. Touroperator zachęcał do podróży, reklamując ją zdjęciami szerokiej, białej plaży, przy której stał pięciogwiazdkowy hotel. Na miejscu okazało się, że zarówno plaża, jak i morze były cały czas zanieczyszczone algami, przez co nie dało się kąpać i uprawiać sportów. Sąd stwierdził, że co prawda organizator nie odpowiada za obszar poza obiektem, ale promował wyjazd pięknym odcinkiem wybrzeża, nie dotrzymał więc w tym wypadku jakości usługi.

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPierwszy statek pasażerski pływa już po Morzu Śródziemnym
Następny artykułWszystko o bonie turystycznym