A A+ A++

– Widzimy, że rynek mieszkaniowy wrócił do poziomu sprzed pandemii – wskazał Boaz Haim, prezes Ronson Development. Polacy po chwilowym zastoju znów zaczęli kupować nieruchomości. Sprzyjają temu najniższe w historii stopy procentowe i obawy o skok inflacji.

Autor: housemarket.pl 30 września 2020 08:10

– Widzimy dużą aktywność klientów – mówi Boaz Haim, prezes Ronson Development. 

Szczególnym zainteresowaniem cieszy się inwestycja Nova Królikarnia z segmentu premium, gdzie Ronson realizuje obecnie nawet wyższe wyniki sprzedaży niż w czasie przed COVID.

– To inwestycja, w której klienci doceniają kameralną zabudowę i prywatny park – mówi Boaz Haim.

Dodaje, że Polacy działają odpowiedzialnie, a inwestowanie w nieruchomości nadal postrzegają jako bezpieczną lokatę kapitału, gwarantującą utrzymanie wartości pieniądza, ale także umożliwiającą dobry zysk.

– Uruchomienie przedsprzedaży w inwestycji Miasto moje V pokazało nam jak duży jest popyt na małe mieszkania, które są idealnym produktem dla inwestorów. Nie wyczuwamy, aby nasi klienci bali się utraty pracy. Pewną trudnością jest natomiast zatwierdzenie kredytu przez banki – mówi Boaz Haim.

Pierwsze półrocze 2020 roku ocenia jako pomyślne. W porównaniu do lat ubiegłych wyniki sprzedaży były wysokie.

– Jak powszechnie wiadomo, w drugim kwartale roku doświadczyliśmy pandemii COVID-19, która wpłynęła na rynek, jednak dzięki przemyślanym i bardzo szybkim reakcjom, pierwsze półrocze 2020 roku zakończyliśmy ze wzrostem sprzedaży o 23 proc. r/r. Ku naszej satysfakcji, dostrzegamy pozytywną dynamikę w trzecim kwartale i mamy nadzieję, że taki trend utrzyma się do końca roku – zaznacza Boaz Haim.

Ronson po wybuchu pandemii COVID-19 podjął decyzję, że dotychczasowe plany firmy będą kontynuowana tak długo jak to jest możliwe i pozostaną niezmienne, dostosowując się do wytycznych rządu w zakresie bezpieczeństwa.

– Podczas lockdownu wszystkie nasze place budowy działały na bieżąco – oczywiście zgodnie z procedurami, a biura sprzedaży zostały przystosowane do nowych warunków. Nasz dział sprzedaży i marketingu bardzo szybko, kreatywnie i elastycznie odnalazł się w sytuacji. Przygotował wiele nowych narzędzi dla klientów, które zostaną z nami na dłużej. Byliśmy też pierwszym deweloperem, który zorganizował w tym czasie wirtualne dni otwarte. Mamy świadomość zagrożeń jakie niesie COVID-19 i jesteśmy gotowi na wiele scenariuszy – podsumowuje Boaz Haim. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezes UOKiK z uprawnieniem do blokowania stron internetowych – projekt
Następny artykułKoronawirus: Ukraina. Rekordowa liczba zakażeń