Na lepsze osiągi wpływ ma także niższa masa własna wersji CS w porównaniu z tańszym Competition. Za sprawą wykorzystania plastiku wzmacnianego włóknem węglowym np. na masce, przednim splitterze, lusterkach bocznych czy przy budowie dyfuzora i wlotów powietrza, udało się zaoszczędzić około 15 kg. Włókno węglowe można znaleźć także we wnętrzu – mowa o karbonowych fotelach kubełkowych czy listwach przy konsoli środkowej. Warto jednak zauważyć, że masa własna M3 to ok. 1850 kg, co oznacza, że nawet mimo „diety”, nie mówimy o zawodniku wagi piórkowej.
BMW M3 CS Touring
BMW M3 CS Touring stratuje z ceną 740 tys. zł
Czym jeszcze CS różni się od M3 Competition? Nowa wersja ma być nie tylko mocniejsza i lżejsza, ale także jeszcze lepsza na zakrętach. Wpływa na to inaczej ustawione ESP, a także przestrojenie amortyzatorów adaptacyjnych i układu kierowniczego. Za wytracanie prędkości odpowiada seryjny układ M Compound z czarnymi lub czerwonymi zaciskami. Bywalcy toru mogą zainwestować w opcjonalne, ceramiczne tarcze. Zaciski są wtedy czerwone lub złote. Z zewnątrz lżejsze M3 można poznać po spojlerze dachowym z czerwonym obramowaniem i pomalowanym w kolorze „black high-gloss”, a także po nowym, bardziej rasowo wyglądającym grillu. Z kolei diody do jazdy dziennej są żółtawe, co może kojarzyć się z samochodami wyczynowymi. Wcześniej niektórzy właściciele M3 inwestowali w taki dodatek na rynku tuningowym.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS