Na początku lipca gracze Hearthstone wyrażali zaskoczenie, a niektórzy nawet zdenerwowanie, gdy dowiedzieli się, że nadchodzący dodatek Perils in Paradise nie będzie posiadał własnej, niestandardowej planszy do gry, czyli tła, na którym rozgrywane są mecze Hearthstone.
Szybko doprowadziło to do wielu plotek, że to początek końca Hearthstone, początek degradacji usługi, która doprowadzi w końcu do jej anulowania – podobnie jak wcześniej miało to miejsce w przypadku innego tytułu tego wydawcy, czyli Heroes of the Storm.
Zespół deweloperów Blizzarda odpowiedział krótko: “Nie umieramy, naprawdę”. Zamiast tego Blizzard chce, aby gracze Hearthstone wiedzieli, że zmienia nieco podejście do aktualizacji w Hearthstone, przenosząc część zasobów do rozwijania innych elementów gry, takich jak personalizacja – a nie do innych projektów.
Producent wykonawczy Hearthstone, Nathan Lyons-Smith, bardzo zwięźle podsumował reakcję Blizzarda: “W przyszłości zadbamy o to, byście mogli wcześnie zapoznać się z takimi zmianami i otrzymacie więcej informacji o tym, nad czym pracujemy”.
Przy okazji Lyons-Smith odniósł się również do obecnego stanu gry i jej najbliższej przeszłości: “Prowadzimy poważne analizy i prace rozwojowe nad przyszłością Hearthstone, aby zapewnić, że Tawerna będzie dla was domem przez kolejną dekadę i dłużej. Chociaż nie jesteśmy jeszcze gotowi do dzielenia się informacjami na temat tych prac – i nie będziemy przez jakiś czas – chcę, abyście wiedzieli, że jesteśmy zaangażowani w Hearthstone w obecnej formie” – powiedział.
“W ciągu ostatnich 18 miesięcy wprowadziliśmy pewne zmiany, które nie były tym, czego oczekiwaliście od Hearthstone. Nie wykonaliśmy dobrej roboty, komunikując naszą strategię dotyczącą tych zmian. Przepraszam za to. W przyszłości moim celem będzie większa otwartość. Powinniśmy proaktywnie dzielić się z naszą społecznością wprowadzanymi zmianami, wraz z kontekstem, dlaczego je wprowadzamy. Zacznę się tym teraz zajmować” – dodał.
Większość zmian przedstawionych przez Lyonsa-Smitha we wpisie na oficjalnym blogu gry ma na celu dostosowanie tego co dzieje się wokół gry do tego, co według … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS