Londyński ZOPOT będzie promował Polskę w mediach społecznościowych w Wielkiej Brytanii. W ramach kampanii letniej chce przekonać mieszkańców tego kraju, by nie obawiali się wojny w Ukrainie, która nie wpływa na bezpieczeństwo w Polsce – pisze tamtejszy portal branży turystycznej Travel Weekly.
Kampania #PolandVibes, bo o niej mowa, będzie realizowana przy współpracy z influencerami, wykorzystane zostaną też kamery internetowe, które pokażą nagrania z działań prowadzonych na żywo. ZOPOT będzie zachęcał odwiedzających do publikowania własnych materiałów z wykorzystaniem hasztagu akcji. Ośrodek przeprowadzi też szkolenie internetowe dla agentów turystycznych, ci, którzy ukończą wiele jego modułów, mogą liczyć na nagrody.
Czytaj więcej
Polska promować będzie letnie festiwale muzyczne, galerie sztuki i lokalną kuchnię. Dyrektor ZOPOT-u w Londynie Dorota Wojciechowska mówi, że ponieważ nasz kraj znajduje się w sercu Europy, mieszkańcy zrobili wszystko, aby pomóc sąsiadom, którzy znaleźli się w potrzebie, ale warto pamiętać, że wszystkie główne miasta są położone daleko od przejścia granicznego z Ukrainą.
– Jesteśmy narodem o wielkim sercu, dlatego serdecznie witamy wszystkich gości, … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS