A A+ A++

Studio Cloud Chamber zostało oficjalnie zaprezentowane w grudniu 2019 roku, jednakże BioShock 4 miał powstawać już znacznie wcześniej. Pomimo tego wydawca potwierdził, że nie powinniśmy oczekiwać na szybką premierę – tytuł trafi na rynek „za kilka lat”.

Najnowsze ogłoszenia o prace potwierdzają, że pozycja potrzebuje jeszcze dużo czasu. Studio zamieściło aż 17 ofert, które dotyczą stanowisk koniecznych do opracowania nowej gry osadzonej w tej lubianej przez wielu graczy serii – starszy scenarzysta miałby się zająć między innymi „ponownym ożywieniem świata BioShock”.

Wśród obowiązków pisarza wyszczególnione zostało stworzenie „efektownych, opartych na postaciach historii w otwartym świecie”, natomiast programista sztucznej inteligencji powinien zadbać o „finalizację implementacji tłumu miejskiego”. Co więcej, starszy projektant świata będzie odpowiedzialny za „połączenie ręcznie tworzonych elementów scenografii z nowymi zachowaniami SI, aby stworzyć ‘żywy’ świat, który zaoferuje graczom różnorodność na każdym etapie gry”.

To wszystko brzmi niezwykle interesująco, ale pozwala sądzić, że BioShock 4 potrzebuje jeszcze sporo czasu. Przetasowania w kadrach zespołów i przejścia do różnych studiów są w branży gier naturalnym zjawiskiem, jednakże Cloud Chamber wciąż poszukuje kluczowych deweloperów, którzy zajmą się podstawami. Miłośnikom BioShocka pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpis powszechny – do kogo zadzwoni rachmistrz?
Następny artykułPrzyszła wiosna, pilnuj roweru [ Prawo i porządek ]