A A+ A++

Od piątku (29 maja) przy ul. Wyścigowej oraz Kamiennej bydgoszczanie mogą zobaczyć nietypowe „reklamy”. Widnieje na nich hasło: „wyPAD z Pałacu. 1. miejsce w 2020 głosowaniu na Listę Przebojów Trujki”.

Charakterystyczne billboardy to wspólna akcja bydgoskiego Komitetu Obrony Demokracji i jego sympatyków. Zostały sfinansowane dzięki zbiórkom od osób wspierających działania organizacji. Pomysłodawczynią hasła jest Anna Deptuła.

– Jeżeli uda nam się zebrać pieniądze, będziemy myśleć o trzecim i czwartym billboardzie, mamy już na oku dobre lokalizacje – mówi Karol Słowiński, przewodniczący bydgoskich struktur KOD-u.

Wybór miejsc nie był przypadkowy – to ulice, na których zawsze jest duży ruch, jeżdżą tędy także tramwaje i autobusy. Billboardy mają przykuć uwagę bydgoszczan.

– Plakaty się nie sprawdzają, ulotki trudno rozdawać w czasie pandemii. A jeśli billboardy są w dobrej lokalizacji, to zobaczą je tysiące ludzi. Zwłaszcza że znajdują się w okolicach skrzyżowań, gdzie pojazdy stoją na światłach, a kierowcy mają wtedy hasło tuż przed sobą. Jest jeszcze jedna wartość: można zrobić zdjęcia billboardów i pokazywać je na Facebooku, to też bardzo zwraca uwagę – tłumaczy Słowiński.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułULC: Pasażerowie samolotów będą musieli wypełnić oświadczenie o stanie zdrowia
Następny artykułTomaszowski rap online. Koncert Dobry Chmiel „Dekompresja” w niedzielę o 18:00