Od piątku (29 maja) przy ul. Wyścigowej oraz Kamiennej bydgoszczanie mogą zobaczyć nietypowe „reklamy”. Widnieje na nich hasło: „wyPAD z Pałacu. 1. miejsce w 2020 głosowaniu na Listę Przebojów Trujki”.
Charakterystyczne billboardy to wspólna akcja bydgoskiego Komitetu Obrony Demokracji i jego sympatyków. Zostały sfinansowane dzięki zbiórkom od osób wspierających działania organizacji. Pomysłodawczynią hasła jest Anna Deptuła.
– Jeżeli uda nam się zebrać pieniądze, będziemy myśleć o trzecim i czwartym billboardzie, mamy już na oku dobre lokalizacje – mówi Karol Słowiński, przewodniczący bydgoskich struktur KOD-u.
Wybór miejsc nie był przypadkowy – to ulice, na których zawsze jest duży ruch, jeżdżą tędy także tramwaje i autobusy. Billboardy mają przykuć uwagę bydgoszczan.
– Plakaty się nie sprawdzają, ulotki trudno rozdawać w czasie pandemii. A jeśli billboardy są w dobrej lokalizacji, to zobaczą je tysiące ludzi. Zwłaszcza że znajdują się w okolicach skrzyżowań, gdzie pojazdy stoją na światłach, a kierowcy mają wtedy hasło tuż przed sobą. Jest jeszcze jedna wartość: można zrobić zdjęcia billboardów i pokazywać je na Facebooku, to też bardzo zwraca uwagę – tłumaczy Słowiński.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS