Twórcy aplikacji randkowych w Stanach Zjednoczonych angażują się w promocję szczepień przeciw COVID-19. To efekt działań kampanii promocyjnej realizowanej przez Biały Dom.
Stany Zjednoczone podały d tej pory 280 mln dawek szczepionki przeciw COVID-19, a blisko 40% ludzi zostało zaszczepionych obiema dawkami szczepionki.
Administracja prezydenta Joe Bidena postawiła sobie za cel zaszczepienie co najmniej 70% dorosłych Amerykanów przed dniem 4 lipca. Niekonwencjonalne podejście jakim jest nawiązanie współpracy z serwisami randkowymi ma na celu przyciągnięcie młodych ludzi, którzy niechętnie się szczepią, a mowa o ponad 50 mln młodych użytkowników takich aplikacji.
– Dystans społeczny i randkowanie zawsze stanowiły trudne połączenie – mówił doradca Białego Domu ds. koronawirusa, Andy Slavitt.
Platformy będą oferować również specjalne odznaki pokazujące status szczepień, bezpłatny dostęp do treści premium dla zaszczepionych osób oraz specjalne filtry mówiące o możliwym spotkaniu dla zaszczepionych par.
W ten sposób na przykład jeden z serwisów OkCupid poinformował, że osoby, które pokazują swój status szczepień, będą miały o 14% zwiększone szanse, na tzw. dopasowanie.
– Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Białym Domem nad zwiększeniem liczby szczepień w Ameryce, które pozwolą ludziom ponownie spotkać się osobiście i zaangażować się w znaczący sposób. Dzięki temu randkowanie będzie bezpieczniejsze dla wszystkich, wszędzie – mówił w Białym Domu Shar Dubey, dyrektor generalny Match Group, spółki odpowiedzialnej za rozwój takich aplikacji jak Tinder, Match, OkCupid, Hinge, Plenty of Fish, BLK i Chispa.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS