A A+ A++

Po wprowadzeniu stanu epidemii mieszkańcy spotykają się z nowymi problemami konsumenckimi. Niektórzy mają problemy w bankach, ponieważ stracili pracę i chcą mieć rozłożone kredyty, a banki się nie zgadzają. W hotelach nie otrzymują zwrotu przedpłat, jedynie proponowana jest im możliwość przesunięcia terminu pobytu, podobnie jest w biurach podróży. Utrudniona lub niemożliwa jest w stanie epidemii reklamacja towarów, ponieważ sklepy i firmy są pozamykane. Nie działają serwisy – ich pracownicy nie przyjeżdżają, gdyż nie mogą pracować.

W Zielonej Górze przy ulicy Ptasiej 16, bezpłatnych porad konsumenckich udziela Regionalny Ośrodek Konsumencki.

Ośrodek jest czynny w godzinach:

poniedziałek 15.00 – 19.00

wtorek 15.00 – 19.00

środa 8.00 – 12.00

czwartek 15.00 – 19.00

piątek 8.00 – 14.30

Można otrzymać porady telefonicznie pod numerem +48 22 299 60 90, a po zgłoszeniu centrali wybrać numer 9 – to jest ośrodek w Zielonej Górze.

Można skontaktować się mailowo pisząc na adres:

[email protected]

Obecnie w stanie epidemii możliwy jest tylko kontakt telefoniczny i mailowy.

Informacje o działalności Regionalnego Ośrodka Konsumenckiego są na stronie dlakonsumenta.pl

Ośrodek realizuje zadanie upowszechniania i ochrony praw konsumentów dzięki finansowaniu ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

(gminawschowa.pl)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułObejrzeliśmy nowy film braci Sekielskich. Mocny to mało powiedziane
Następny artykuł1000+ na wakacje od rządu. Kto dostanie bon turystyczny?