A A+ A++

To pierwszy produkt Coca-Cola bez kofeiny i bez cukru, jaki pojawi się na sklepowych półkach w Polsce. Wprowadzeniu nowego wariantu napoju towarzyszy kampania #WeźSpróbuj.

Coca-Cola stale rozwija ofertę produktów nisko- i bezkalorycznych – obecnie stanowią one już 37 procent portfolio marki. Popularność tego typu produktów cały czas rośnie, a ich sprzedaż w 2021 roku wzrosła aż o 14 procent.

Wprowadzając tę nowość, marka daje konsumentom możliwość cieszenia się ulubionym smakiem o każdej porze dnia i przy każdej okazji. Coca-Cola dostarcza nie tylko smakowych wrażeń, ale także promuje swój kultowy napój w wersji zero w pomysłowych i skupiających jej fanów kampaniach: Najlepsza Coca-Cola Ever? czy zeszłorocznej #ZeroWords.

#WeźSpróbuj i sam się przekonaj

Wprowadzeniu Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, towarzyszy kampania, w której marka zachęca konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i odpowiedzi na pytanie: „Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj”. Swoją akcją po raz kolejny pozwala doświadczyć „prawdziwej magii”, sprawiając, że kultowy smak będzie dostępny zawsze, wszędzie i dla każdego. Nowy, bezkofeinowy wariant to propozycja dla osób, które szukają ciekawego wyboru na różne okazje, a jednocześnie chcą postawić na produkt z kategorii zero.

– Wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola, który nie zawiera kofeiny, to efekt naszej strategii 24/7, zgodnie z którą chcemy oferować konsumentom napoje na każdą porę dnia i na każdą okazję. Konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności to jeden z najważniejszych punktów naszej strategii, a także cel na kolejne lata. Chcemy skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów i jak najlepiej dopasowywać do nich naszą ofertę – podkreśla Małgorzata Drąg, menadżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest dostępna od marca w sklepach w całej Polsce, w pojemnościach 330ml, 500ml, 850ml i 1000ml.

PS. „Dziewczyna z perłą” podaje prawdziwą Coca-Colę

Marka stworzyła niezwykłą aktywację na lotnisku Guarulhos w São Paulo. Bohaterka billboardu 3D wyciąga butelkę Coca-Coli i „wrzuca ją” prosto do prawdziwego automatu z napojami.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułКіберполіція викрила шахраїв, які ошукали іноземців на 160 млн грн
Następny artykułCBOS: 48 proc. Polaków nie słyszało o zmianach w Kodeksie wyborczym