Bethesda naprawi błędy wywołane przez next-genową aktualizację Fallouta 4. Łatka zostanie wydana jeszcze dzisiaj.
Źródło fot. Bethesda Softworks
i
Pod koniec kwietnia Fallout 4 otrzymał next-genową aktualizację, która, delikatnie mówiąc, nie należała do najbardziej udanych. Łatka była skierowana głównie do użytkowników konsol PlayStation 5 i Xbox Series X/S, którzy wreszcie mogą bawić się w 60 klatkach na sekundę i rozdzielczości 4K, ale zawitała też na PC.
Niestety na wszystkich platformach next-genowa aktualizacja spowodowała szereg problemów, z których istnienia na szczęście Bethesda zdaje sobie sprawę. Studio zakasało rękawy i zgodnie z postem opublikowanych w serwisie X rozpoczęło prace nad nową wersją, która pojawi się jeszcze dzisiaj.
W poniedziałek 13 maja zaktualizujemy Fallouta 4 na wszystkich platformach. Update zawierać będzie nowe opcje ustawień graficznych i wydajnościowych, a także dalsze poprawki i ulepszenia. Dziękujemy za nieustające opinie i wsparcie!
Next-genowa aktualizacja nie tylko zepsuła dużą część modyfikacji na PC, ale cierpiała też z powodu wielu innych problemów, w tym nie najlepiej działającego wsparcia ultraszerokich ekranów, niechcianych zmian graficznych czy zepsutej obsługi Steam Decka. Wisienką na torcie była waga aktualizacji – zabierała ona kolejne 14 GB naszego dysku.
Na domiar złego zmusiła ona twórców dużej modyfikacji Fallout: London do opóźnienia premiery. Pierwotnie miała ona zadebiutować kilka dni przed łatką Bethesdy, co niestety się nie wydarzyło, a nowa data nadal nie została podana.
Pozostaje mieć nadzieję, że nadchodząca aktualizacja rozwiąże problemy, z którymi borykają się gracze, a studio nie wywoła swoimi zmianami jeszcze większego zamieszania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS