A A+ A++

E-commerce po dwóch latach ogromnego wzrostu sprzedaży wywołanego pandemią i przymusowym zamknięciem konsumentów w domach teraz – tak jak inne sektory – zderza się ze spowolnieniem gospodarczym i inflacją.

Kolejne raporty wskazują, że rynek ten, choć rósł od wielu lat w tempie dwucyfrowym, to w 2023 r. zyska dużo mniej. Biorąc pod uwagę tempo wzrostu cen, realnie się zmniejszy. Ośrodek analityczny Statista w zaktualizowanej o efekty wojny w Ukrainie prognozie szacuje, że Polacy w 2023 r. na towary online wydadzą 16,6 mld dol., co oznacza wzrost poniżej 10 proc.

Odbija się to na zatrudnieniu. Amazon ogłosił już zwolnienie na świecie blisko 30 tys. osób, a teraz zmienia także system wynagrodzeń, redukując premie i nagrody. Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej” wynika, że koncern zwalnia też w Polsce, choć nie jest znana skala redukcji. Podobnie jest w przypadku Microsoftu, który pytany o zwolnienia w Polsce również odsyła do globalnego komunikatu ogłaszającego redukcję ponad 10 … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułСтрашна смерть у тюремній камері: комахи випили кров чоловіка
Następny artykułВеликодні богослужіння: де дивитися онлайн-трансляції