A A+ A++

Już jutro na serwerach najnowszej strzelanki DICE pojawi się nowa aktualizacja, której zadaniem jest usunięcie kilku błędów. Niespodziewanie na liście pojawiła się także wzmianka o rezygnacji z gigantycznych bitew, czyli elementu promowanego przez szwedzkie studio.

Na 19 maja zaplanowano aktualizacje 4.1 do Battlefielda 2042. Deweloperzy ponownie zajęli się wprowadzeniem wielu mniejszych zmian, które mają poprawić doświadczenie graczy, ale jednocześnie studio potwierdziło ważną wiadomość – firma z listy gier w trybie All-Out Warfare usuwa Przełamanie dla 128 żołnierzy.

„W ramach tej aktualizacji wprowadzamy kilka zmian do rotacji trybu All-Out Warfare. Główną zmianą jest usunięcie 128-osobowej wersji Przełamania. Analizując rozgrywki dostępne w trybie All-Out Warfare, uznaliśmy, że tryby dla 128 graczy lepiej nadają się do Podboju, gdzie przestrzeń do gry jest większa i bardziej sprzyja otwartej rozgrywce. Uważamy, że w trybie Przełamanie dla 128 graczy wartość i wpływ pojedynczego gracza oraz drużyny są mniejsze ze względu na większą intensywność i chaos walki”.

Oficjalnie? Firma po ponad pół roku od premiery zorientowała się, że Przełamanie oferuje lepszą rozgrywkę w rywalizacji na mniejszą skalę:

„Analizując Przełamanie, zauważyliśmy, że wersja dla 64 graczy oferuje bardziej taktyczną rozgrywkę. Zmniejszenie liczby graczy pomaga uczynić rozgrywkę mniej chaotyczną, a w połączeniu z ograniczeniem liczby dostępnych pojazdów bojowych oznacza, że gracze są w stanie skuteczniej utrzymywać linie frontu. Gracze będą mieć także większe pole do współpracy i spełniania swoich funkcji. W rezultacie w Przełamaniu 64 drużyny mają większe możliwości współpracy, oskrzydlania wroga, ustawienia znacznika odrodzeń, korzystania z menu „Plus”, aby założyć tłumiki, a następnie oczyścić i utrzymać punkt – przykładowo jedna drużyna pomaga odwrócić losy bitwy. Wierzymy, że przejście do wersji dla 64 graczy przywróci tempo, które sprzyja celebrowaniu momentów pracy zespołowej i walki o osiągnięcie celu i będziemy bacznie obserwować, jak wprowadzone przez nas zmiany przyczyniają się do poprawy jakości rozgrywki przed rozpoczęciem Sezonu 1”.

Nie jest jednak tajemnicą, że Battlefield 2042 radzi sobie fatalnie, na serwerach brakuje ludzi, więc decyzja DICE mogła zostać podjęta z prostego powodu – coraz trudniej zapełnić wielkie mapy prawdziwymi zawodnikami. Już kilka tygodni temu jeden z wielkich fanów gry informował mnie, że musi zrezygnować z produkcji, ponieważ szukanie meczów trwa za długo, a i tak najczęściej ma okazję walczyć z botami.

Sytuacja jest jednak beznadziejna, ponieważ DICE właśnie za pomocą rywalizacji dla 128 graczy reklamowało grę. W dodatku Battlefield 2042 na PlayStation 5, Xboksach Series X|S i komputerach osobistych posiadał znacznie większe mapy, więc deweloperzy zostali zmuszeni do wykorzystania wariantów lokacji z poprzedniej generacji:

„Określone mapy w trybie Przełamanie 64 na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series S|X mają teraz ustalone rozmiary:

– Mapy Wrakowisko, Manifest, Kosmodrom, Kalejdoskop będą obsługiwać wersję dla 128 graczy.

– Mapy Klepsydra, Rozłam i Odnowa będą obsługiwać wersję dla 64 graczy”.

Pełną listę zmian znajdziecie TUTAJ.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKierowca samochodu wjechał w grupę kolarzy i uciekł. Jedna osoba nie żyje
Następny artykułMCK Ruda Śląska: Uśpiona w sennych marzeniach – spektakl podsumowujący Sezon Artystyczny 2021/2022 młodzieżowej grupy teatralnej MCK “Szarada”