A A+ A++

Do zadań Wnęka należeć będzie m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii dotyczących operacjonalizacji sprzedaży oraz dbanie o doświadczenia zakupowe konsumentów. To odpowiedź na intensywny rozwój spółki, która w nadchodzących latach planuje dalsze inwestycje w inteligentną logistykę, łańcuch dostaw oraz obsługę klienta.

– Zapewnianie klientom jak najlepszych doświadczeń w zakresie obsługi posprzedażowej to jeden z naszych priorytetów. Oczywiście zależy nam również, by z zadowoleniem i pełnym przekonaniem korzystali z naszych platform ponownie. To powody, dla których przekazujemy nadzór nad działaniami z obszaru logistyki i obsługi klienta w ręce jednej osoby. Bartłomiej Wnęk ma ogromne doświadczenie i ekspercką wiedzę, dzięki której może zapewnić optymalny rozwój sieci logistycznej oraz usprawnić procesy zwrotów i planowanie S&OP. Jesteśmy przekonani, że podejmowane wewnątrz jego zespołu aktywności przyczynią się do poprawy doświadczeń zakupowych klientów – mówi Damian Zapłata, prezes Modivo.

Bartłomiej Wnęk ma 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, rozwoju sieci i inwestycji, tworzeniu floty kurierskiej, wprowadzaniu innowacji procesowych oraz wdrażaniu nowych technologii. Budował i kierował zespołami liczącymi prawie 8000 osób. Swoją karierę rozpoczął w 2002 roku w firmie DHL, gdzie od 2018 roku był członkiem zarządu DHL, pełniącym funkcję wiceprezesa ds. operacyjnych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNike całkowicie opuszcza Rosję
Następny artykułFacebook Pay zmienia się w Meta Pay. Będzie cyfrowy portfel do metawersum