Wczoraj, 29 września (23:11)
Balatro to cichy przebój ostatnich miesięcy, którego premiera na smartfonach i tabletach była tylko kwestią czasu. Gra jest już dostępna na Androidzie oraz iOS-ie, lecz twórca jedną rzecz – przynajmniej według graczy – zrobił w tej wersji źle.
W skrócie:
- Mobilna wersja Balatro, wydana 26 września, zebrała świetne recenzje, ale nowy system sprzedaży kart wzbudził kontrowersje.
- Gracze narzekają, że przez przypadek łatwo sprzedać kluczowe karty, co może mocno utrudnić rozgrywkę.
- Twórca gry, LocalThunk, szybko zareagował i przeniósł strefę sprzedaży w kolejnych aktualizacjach, aby zapobiec tym błędom.
Balatro to popularny roguelike z motywem pokera, który doczekał się w końcu wersji mobilnej, ale nie obyło się bez zgrzytów. Choć gra świetnie radzi sobie na iOS-ie i Androidzie, jeden problem w nowym systemie sprzedaży kart Jokerów wywołał sporo zamieszania wśród graczy. Zmiana na pierwszy rzut oka wydaje się niewielka, ale wpłynęła na rozgrywkę na tyle, że część fanów głośno wyraża swoje niezadowolenie.
Mobilna wersja Balatro, która trafiła do App Store i Google Play pod koniec września, z miejsca stała się hitem. Gra – do tej pory znana z pecetów oraz konsol – błyskawicznie wspięła się na szczyty list sprzedaży, wyprzedzając takie przeboje, jak Minecraft, w wielu krajach, m.in. w Australii, Kanadzie i Niemczech. Na iOS-ie gra ma niemal perfekcyjną ocenę – 5 gwiazdek na podstawie blisko 7 tysięcy recenzji.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS