A A+ A++

2025-06-10 09:50

publikacja
2025-06-10 09:50

Dom maklerski BDM zmaga się z awarią, która trwa już drugi dzień. Klienci nie mogą zalogować się do aplikacji transakcyjnych i pozostało im składanie zleceń przez telefon.

Awaria w domu maklerskim. Klienci nie mogą zalogować się już drugi dzień
fot. N Universe / / Shutterstock

O awarii w domu maklerskim BDM poinformował nas czytelnik. Zarówno 9 jak 10 czerwca na stronie domu maklerskiego znalazły się komunikaty o treści: 

„Informujemy, że aplikacje transakcyjne bdm Online oraz bdm Mobile działają obecnie bardzo wolno, co w niektórych przypadkach uniemożliwia zalogowanie się do systemu. Pomimo prowadzonych nieprzerwanie prac technicznych, dotychczas nie udało się przywrócić pełnej wydajności usług. Nadal intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

W międzyczasie zapraszamy do składania zleceń w Punktach Obsługi Klienta. Do złożenia zlecenia wymagane jest hasło telefoniczne, które znajduje się w dokumentach dołączonych do Umowy lub aneksu Telefon.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość”.

Podjęte przez nas próby zalogowania się w aplikacji bdm Online kończą się widocznym niżej komunikatem:

Nieudana próba zalogowania się do aplikacji bdm Online (BDM)

Według nagrania na infolinii domu maklerskiego problemy sięgają dalej niż “bardzo wolne działanie aplikacji”. 

„Informujemy, że aplikacje transakcyjne BDM Online oraz BDM Mobile są niedostępne. Przyjmujemy zlecenia telefoniczne w POK i pracujemy nad uruchomieniem aplikacji za utrudnienia przepraszamy”. – informuje nagranie na infolinii domu maklerskiego.

Od obsługi klienta dowiadujemy się, że awaria powstała po weekendowej aktualizacji systemów BDM. Obsługa klienta nie potrafi określić, jak długo potrwa przywracanie działania serwisu, ale zapewnia, że dział techniczny intensywnie nad tym pracuje.

Składanie zleceń w inny sposób niż poprzez aplikacje BDM wiąże się z wyższymi opłatami w przypadku większości instrumentów. Według tabeli opłat i prowizji domu maklerskiego w przypadku polskich akcji minimalna prowizja rośnie około 3-krotnie.

BDM

Od obsługi klienta słyszymy, że w sytuacji trwającej awarii na pewno można negocjować stawki, lecz dom maklerski nie wprowadził jak dotąd systemowo obniżki dla wszystkich użytkowników. 

Według ostatnich danych KDPW Dom Maklerski BDM S.A. prowadzi 14 201 rachunków maklerskich.

MM

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLidl w Wolbromiu. Poczęstunek dla klientów oraz specjalne promocje
Następny artykułBond nie zdążył? Le Chiffre czeka na egzekucję w Hitmanie