A A+ A++

Jak przekazał w rozmowie z reporterką RMF FM Anną Zakrzewską rzecznik prasowy ING Piotr Utrata, “trwa naprawa usterki”. Wykluczono atak hakerski.

Wciąż nie wiadomo, jak długo klienci będą borykać się z niedziałającą poprawnie aplikacją.

Dobra informacja jest taka, że można dokonywać płatności kartą kredytową i kartą debetową.

Informację o problemach z korzystaniem z ING otrzymaliśmy również na Gorącą Linię RMF FM. “Brak możliwości zapłacenia kartą, brak możliwości zalogowania się do aplikacji ING, wyłączona strona do logowania” – napisał pan Piotr.

Artykuł jest w trakcie aktualizacji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRowerem w ciężarówkę
Następny artykułDramatyczna noc.