O godz. 12:23 bank ING Polska przekazał za pośrednictwem mediów społecznościowych, że “obecnie wszystkie nasze systemy działają już prawidłowo”. “Przepraszamy Was za utrudnienia” – dodano.
Jak przekazał przed godz. 12 w rozmowie z reporterką RMF FM Anną Zakrzewską rzecznik prasowy ING Piotr Utrata, “trwa naprawa usterki”. Wykluczono atak hakerski.
Do awarii w ING doszło w niedzielę rano. Klienci przez kilkadziesiąt minut nie mogli zalogować się do aplikacji i nieaktywne były niektóre usługi na stronie internetowej, po zalogowaniu.
Mimo awarii można było dokonywać płatności kartą kredytową i kartą debetową.
Informację o problemach z korzystaniem z ING otrzymaliśmy również na Gorącą Linię RMF FM. “Brak możliwości zapłacenia kartą, brak możliwości zalogowania się do aplikacji ING, wyłączona strona do logowania” – napisał pan Piotr.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS