Klienci indywidualni Alior Banku zgłaszali problemy z dostępem do bankowości internetowej oraz mobilnej banku. Problem został potwierdzony przez bank w social mediach i na stronie logowania.
„Alior Mobile i Alior Online są obecnie niedostępne. Pracujemy
nad rozwiązaniem problemu. Uważaj na wiadomości wysyłane przez przestępców
nakłaniające do podawania danych lub logowania się na fałszywe strony. Bank
nigdy nie przesyła linków ani nie prosi o zalogowanie się na stronie wskazanej
przez aktywny link. Więcej na stronie internetowej Alior Banku w sekcji Bezpieczeństwo” – z takim komunikatem
mogli spotkać się klienci banku, którzy chcieli w czwartkowe popołudnie wysłać przelew czy sprawdzić historię swojego
rachunku. Plansza z taką informacją wyświetlała się po kliknięciu w button, które
normalnie przekierowuje klientów do strony z logowaniem.
Podobną informację klienci mogli również znaleźć na portalu
społecznościowym Facebook, gdzie bank informował o pracach nad przywróceniem
sprawności systemów. Obecnie problem został rozwiązany i bankowość elektroniczna banku działa już prawidłowo.
Pierwsze raporty o problemach zgłaszane w serwisie
Downdetector.pl pojawiły się natomiast ok. godz. 12.30.
MDe
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS