Zmiany objęły aerodynamikę, charakterystykę silnika, klimatyzację, zawieszenie i kontrolę trakcji. Pierwsze starty evo II zapowiedziano jeszcze w tym sezonie – na zakończenie testów tego modelu.
Docisk zwiększa nowe tylne skrzydło. Silnik otrzymał nowy układ dolotowy. Poprawiono moment obrotowy 5,2-litrowej jednostki V10. W zawieszeniu zastosowano amortyzatory z czterostopniową regulacją. System kontroli trakcji umożliwia nowe ustawienia. Klimatyzacja poprawi komfort jazdy w wyścigach Endurance.
Cenę samochodu ustalono na 429.000 euro plus VAT. Audi R8 LMS evo II zostanie wystawione w padoku podczas TotalEnergies 24 Hours of Spa. Na 2022 można zamawiać kompletny samochód lub zestaw podnoszący specyfikację do evo II.
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS