A A+ A++

W warszawskim sklepie sieci Auchan w ostatnią sobotę marca było o jedną piątą mniej osób niż przed wojną – wynika z analizy wykonanej dla DGP przez agencję Spicy Mobile i firmę Neptis, do której należy aplikacja Yanosik. Do tego czasu ruch w tej placówce rósł, mimo że marka była piętnowana w mediach społecznościowych za kontynuowanie działalności w Rosji. Z takim samym opóźnieniem internetowy bojkot przełożył się na spadek odwiedzin w Leroy Merlin.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł[Zamówienie Publiczne] Budowa kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Młodkowskiego wraz z rozbiórką obiektu kaplicy pogrzebowej
Następny artykułWręczenie promes na zakup wozów strażackich