A A+ A++

Natalia Plawgo awansowała na stanowisko Managing Partner działu medialnego i będzie odpowiadać za ofertę spółki w regionie.

WARSZAWA, Polska, 30 września 2024 r. /PRNewswire/ — Assembly, czołowa międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom klientów na różnorodną ofertę medialną, która zapewnia bardziej połączone usługi w ramach modelu omnichannel, wpływając na lepsze rezultaty i wymierny wzrost marek.

Dział mediów poprowadzi Natalia Plawgo, która awansowała na stanowisko Managing Partner. Poprzednio zajmowała pozycję Media Manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej polskiego ośrodka Assembly. We współpracy z CEO Mattem Adamsem Plawgo będzie pracować nad dodatkowym wzmocnieniem potencjału medialnego Assembly w regionie dzięki połączeniu lokalnej wiedzy fachowej, globalnej skali i przełomowych technologii AI.

„To dla mnie zaszczyt, że będę mogła przewodzić naszym działaniom w Polsce i poszerzać ofertę medialną na dynamicznym rynku, jakim jest Europa Środkowo-Wschodnia. Dostrzegamy ogromny potencjał w tym regionie, a nasza wiedza i doświadczenie pozwolą dostarczać nowym klientom wyjątkowe, skuteczne strategie medialne” – powiedziała Natalia Plawgo.

CEO europejskiego oddziału Assembly Matt Adams dodał:

„Polski rynek jest gotowy na przełom, a klienci oczekują szybszych, bardziej efektywnych rozwiązań. Otwierając dział medialny w Polsce, łączymy możliwości najlepszych w swojej klasie usług z dziedziny e-handlu z najszybciej rozwijającym się biznesem medialnym w regionie. Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych strategii medialnych i z zakresu e-handlu, które napędzają wzrost”.

W ramach ekspansji Assembly będzie nadal rozwijać dotychczasowe inicjatywy, m.in. włączenie Brand New Galaxy do spółki. Ruch ten wzmocnił bazę pracowników i klientów Assembly, uzupełniając ją o 400 ekspertów z branży e-handlu i czołowe marki globalne, takie jak Lindt, Mashreq i Ceer, obok wcześniej nawiązanej współpracy z Lenovo, Estee Lauder i Fossil Group. Ostatnio zrealizowane kampanie, takie jak odznaczona nagrodę Effie kampania Motoroli i kampania dla Mastercard, za którą spółka zdobyła nagrodę na festiwalu Cannes Lions, potwierdzają zdolność agencji do tworzenia wpływowych strategii ukierunkowanych na wyniki.

Dalsze inwestycje Assembly w Polsce podkreślają długoterminowe plany agencji na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja Assembly, na którą składa się globalna sieć licząca 2300 osób, jest dobrze przygotowana do tego, aby oferować klientom innowacyjność i zwinność typową dla startupu technologicznego przy wsparciu zasobów organizacji dysponującej miliardami euro.

„Mamy najlepszą agencję w branży e-handlu w regionie, a dzięki ekspansji naszej oferty medialnej będziemy w dalszym ciągu wyznaczać standard doskonałości” – powiedział Adams. „Nasi klienci skorzystają na holistycznym podejściu łączącym globalną skalę z lokalną wiedzą specjalistyczną, zapewniając przewagę nad konkurencją na stale rozwijającym się rynku”.

ASSEMBLY

Assembly jest czołową międzynarodową agencją medialną działającą w oparciu o model omnichannel. Poprzez połączenie potencjału danych, pracowników i technologii opracowuje ona rozwiązania napędzające wzrost dla najlepszych marek na świecie. Holistyczne podejście łączy pełne rozmachu narracje marketingowe ze zintegrowanymi globalnymi rozwiązaniami w dziedzinie mediów, które przynoszą oczekiwane rezultaty i kreują znaczny wzrost przedsiębiorstw. Inicjatywy, realizowane za pomocą autorskiego systemu operacyjnego STAGE, prowadzi zaangażowany międzynarodowy zespół liczący ponad 2,3 tys. pracowników w 35 oddziałach na całym świecie. Jesteśmy nastawieni na cel i zajmujemy czołową pozycję wśród agencji medialnych, jeśli chodzi o rozwiązania mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko. Assembly to dumny członek grupy Stagwell, sieci challengerów stworzonej z myślą o transformacji branży marketingowej, który stale wyznacza nowej standardy doskonałości. Więcej informacji na stronie assemblyglobal.com.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2517792/Assembly_Natalia_Plawgo.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2430305/assembly_logo.jpg 

Źródło: Assembly

KONTAKT:

Kontakt PR

Mariana Delacqua

e-mail: [email protected] 

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJakie prace należy wykonać jesienią w ogrodzie?
Następny artykuł300 000 bilet w Muzeum-Zamku w Łańcucie