A A+ A++

Netflix potwierdził dane z ubiegłego tygodnia i pierwszy w historii serial Arnolda Schwarzeneggera podbił platformę. Nie jest to wybitny wynik na miarę najlepszych rezultatów streamingowej korporacji, ale „Fubar” został dostrzeżony przez wielu widzów.

Arnold Schwarzenegger rozpoczął współpracę z platformą Netflix i najwidoczniej gwiazdor nie może narzekać – „Fubar” w pierwszych dniach osiągnął 88,94 mln godzin wyświetlania, co jest naprawdę dobrym wynikiem biorąc pod uwagę, że jest to nowa marka.

Nazwisko Schwarzeneggera na pewno przyciągnęło do opowieści, która była w mocny sposób promowana przez konto aktora w mediach społecznościowych – Arnold Schwarzenegger na Twitterze dziękował fanom za oglądanie produkcji.

Netflix wyniki - końcówka maja - Fubar i Dzień Matki #2

Przeczytajcie naszą recenzję „Fubar”.

Interesująco na pewno wygląda sytuacja z polskim „Dzień Matki” – produkcja z Agnieszką Grochowską w roli głównej zajęła pierwsze miejsce wśród nieanglojęzycznych filmów. Opowieść wygenerowała 25 mln godzin wyświetleń, ale warto zwrócić uwagę, że produkcja zebrała sporo pozytywnych opinii od dziennikarzy oraz widzów. Część zainteresowanych wspomina, że jest to „kobieca wersja Johna Wicka z Warszawy”, ale niektórzy mogą zainteresować się przygodą.

Netflix wyniki - końcówka maja - Fubar i Dzień Matki - 2 #1

Netflix wyniki - końcówka maja - Fubar i Dzień Matki - 2 #2

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMedia: Wiemy, kto odpowiada za spot PiS
Następny artykułЧешский шахматный турнир отказал в регистрации украинским игрокам призывного возраста