Reserved coraz częściej podejmuje współprace z influencerkami przy tworzeniu kolekcji, m.in. Moniką Brodką czy Blancą Miro. Marka sięga też po trend co-creation, zapraszając m.in. pokolenie Z do współtworzenia ubrań. Jak Reserved angażuje swoją społeczność do współtworzenia marki?
Co-creation to trend, który coraz częściej pojawia się w biznesie. Influencerzy czy konsumenci pomagają markom w tworzeniu nowych kolekcji, produktów czy usług. Szczególnie rozpowszechnił się w branży odzieżowej, czego dobrym przykładem jest marka Reserved.
– Już kilka lat temu zaczęliśmy współpracę z polskimi projektantami. Mamy na koncie współpracę m.in. z duetem Paprocki & Brzozowski czy Gosią Baczyńską. Współpracowaliśmy też z pokoleniem Z przy naszej kolekcji RE.DESIGN by Polish Gen Z, a także influencerkami Moniką Brodką czy Blancą Miro – mówi Anna Sołtys, ladies collection director w LPP S.A.
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Anną o tym, czym jest trend co-creation, jak wdrożyć go do swojej organizacji i jak współpracować z influencerami przy tworzeniu kolekcji. Sprawdź koniecznie.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Ten odcinek powstał we współpracy z marką Reserved.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS