A A+ A++

Górecka będzie odpowiedzialna za planowanie strategii komunikacji, procesy pozycjonowania marek i obsługę strategiczną kluczowych klientów agencji. Jej specjalizacją są projekty bazujące na dedykowanych badaniach konsumenckich. Będzie nadal raportowała bezpośrednio Bartosza Gąsiorowskiego, strategy directora w oS3.

Anna Natasza Górecka poprzednio w McCann Worldgroup

Anna Natasza Górecka ma ponad siedmioletnie doświadczenie w branży reklamowej. W latach 2014-2019 była częścią teamu pracowała w McCann Worldgroup (obecnie McCann Poland), następnie po roku działania jako freelancerka dołączyła do zespołu oS3.

Pracowała zarówno dla marek globalnych (L’Oreal Paris, Maybelline, Coca-Cola, marki z portfolio Nestle), jak i lokalnych (Dantex, Kropla Beskidu, Kochaj.pl). Kampanie, które współtworzyła, trzykrotnie zostały nagrodzone Effie (w tym złoto dla marki Permen w 2016).

W McCann Worldgroup odpowiadała za projekty w ramach lokalnego oddziału Truth Central, prowadząc badania ilościowe i jakościowe.

Z wykształcenia jest psycholożką, a od lutego 2021 pracuje wolontaryjnie z Fundacją Onkologiczną Alivia, wspierając ją w procesie rebrandingu i usystematyzowania pozycjonowania marki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJuż 18 października odbędzie się konferencja Apple. Firma prawdopodobnie zaprezentuje nowego MacBooka Pro
Następny artykułSkórzyński odsunięty od tematyki politycznej w TVN