A A+ A++

Anna Borowiec-Góra z Walk PR związana jest od marca 2017 roku. Pracowała m.in. dla Banku Millennium, mBanku, Eurobanku, Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, E.Wedel, Empik, Vision Express. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji dla wiodących marek działających w Polsce i na świecie, głównie z branży finansowej, ale także FMCG i retail. Projektowała oraz wdrażała wieloletnie projekty wizerunkowe, pozycjonujące marki na rynku, obejmujące badania, raporty, współpracę z ośrodkami analitycznymi. Ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe.

Kinga Strawińska dołączyła do Walk PR na początku 2019 roku w roli group account directora. Przeszła z paryskiego oddziału Coty Luxury, gdzie odpowiadała za globalną komunikację marki Burberry Beauty.

Strawińska pracowała m.in. dla Procter&Gamble, COTY, Volkswagen Group, E.Wedel, Empik, L’Oreal czy CEDC. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Pracowała dla Dolce&Gabbana Beauty, Burberry Beauty, Gucci Bueaty, Escada Fragrances, Alexander McQueen Fragrances i Max Factor. Skończyła studia w Anglii na University of Brighton i Bournemouth University.

– Z Anną Borowiec-Górą i Kingą Strawińską współpracujemy już od kilku lat, a ostatnie, pełne pandemicznych wyzwań, ale też arcyciekawe dla branży miesiące pokazały, że połączenie naszych różnorodnych doświadczeń przekłada się na wartościowe dla biznesu pomysły i rozwiązania. Zmiana na poziomie zarządu odzwierciedla więc wpływ, jaki Ania i Kinga mają na Walk PR zarówno w obszarze współpracy z naszymi klientami, pozyskiwania biznesu, jak i rozwoju zespołu – mówi Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR.

Zmiany w Grupie Walk

Latem ubiegłego roku z operacyjnego zarządzania Grupą Walk zrezygnował Szymon Walkiewicz, członek zarządu spółki Walk, współzałożyciel i partner grupy. Nadzoruje jej działalność z poziomu właścicielskiego.

Zarząd spółki Walk pozostaje w składzie: Paweł Miklaszewski, Przemek Staniszewski (obaj są wspólnikami Walkiewicza), Robert Ziemba, do których raportują zarządy poszczególnych spółek Grupy: Walk Creative, Walk Digital, Walk Events i Walk PR.

Przychody Walk PR w 2019 roku wzrosły o 24,3 proc. do 9,6 mln zł. Zysk netto wzrósł z 28,3 tys. zł do 177,5 tys. zł. Koszty operacyjne poszły w górę o 22,3 proc. do sumy 9,4 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 1,6 mln zł wobec 1,1 mln zł w 2018r. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEkologiczne buty adidas Stan Smith z kampanią reklamową
Następny artykułUrodzinowa loteria Continental