A A+ A++

Być może Arena Gliwic już wkrótce zmieni nazwę. Tak zwanym sponsorem tytularnym zostać może firma Amazon. Rozmowy, także z centralą w USA, trwają już od dłuższego czasu.

Amazon otwiera właśnie w Gliwicach centrum logistyki. Inwestycja przyczyni się do stworzenia ponad tysiąca nowych miejsc pracy. W wykonywaniu codziennych zadań, pracowników wspierać będzie niemal 4 tysiące robotów. Amerykańska spółka jest światowym gigantem handlu internetowego. W roku 2019 zajęła 4 miejsce rankingu największych przedsiębiorstw handlowych świata z przychodem wysokości niemal 120 miliardów dolarów.

Choć firma jest postrzegana jako pożądany pracodawca dla pracowników szczebla menedżerskiego spotyka się jednocześnie z zarzutami, iż pracownicy fizyczni, stanowiący większość jej siły roboczej, są traktowani bardzo źle. Doniesienia prasowe i zeznania pracowników z ostatnich lat ukazywały warunki pracy robotników w centrach logistycznych Amazon w negatywnym świetle.

Sponsoring tytularny, to forma promocji, w której nazwa sponsora, staje się integralną częścią nazwy obiektu bądź wydarzenia. Jednym z największych atutów takiej współpracy jest aspekt kreowania pozytywnego wizerunku obu podmiotów. Zapewne firmie przydadzą się działania wizerunkowe i dodatkowe świadczenia socjalne w postaci chociażby biletów na wydarzenia odbywające się w Arenie.

Arena jak i miasto z pewnością także skorzystałyby na promocji, gdyby jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata zdecydowałaby się użyczyć swojej nazwy gliwickiej hali widowiskowo-sportowej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGazociąg Rembelszczyzna – Mory z ostateczną decyzją środowiskową
Następny artykułLubuski Konkurs Recytatorski w SMOKu