A A+ A++

Według badania zrealizowanego z inicjatywy portalu Beano.com, dzieci były i są bardzo świadome problemu, z którym borykamy się przez ostatnie miesiące. Wiedzą, ze najpierw dotyczył Chin, a potem przeniósł się na Włochy, Hiszpanię, USA i inne kraje.

Jednak co ciekawe, tylko jedno na 20 dzieci deklaruje, że „martwienie się” jest jego głównym odczuciem wobec pandemii. Absolutnie dominująca postawa to poczucie… że jest nudno.

Dlatego jeśli jesteśmy marką, w której orbicie zainteresowania jest dziecięco-rodzinny target, aspekt nudy jest fundamentem od którego powinniśmy zacząć. Wyzwaniem jest zrobienie tego w oryginalny sposób na
poziomie contentu.

strzałka

Od początku pandemii obserwujemy dużo interesujących akcji marketingowych i społecznych, które poruszają ten temat, które można zaklasyfikować do różnych potrzeb wynikających z nudy:

  • Lotto stworzyło specjalny serwis: Miliony sposobów na nudę.
     
  • Bricks4Kidz nie mogąc realizować warsztatów LEGO z udziałem dzieci, tworzy codziennie jeden challenge dla dzieci, a najbardziej aktywnych nagradza.
     
  • IKEA inspiruje do zabawy swoimi produktami (czyli jak z krzeseł i koca zrobić domek).
     
  • Mercedes-Benz stworzył kolekcję specjalnych kolorowanek opartych na kultowych modelach, w ślad za nim poszły inne marki.
     
  • AXA przygotowała specjalny portal: Drużyna kapitana Maxa.
     
  • Warto zwrócić też uwagę na potrzebę zdalnej edukacji (gdzie ciekawym przykładem jest program PixBlocks).
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZrzutka na morze dla dzieci z placówki w Golance Dolnej
Następny artykułKonkurs dla seniorów – fotografie z dawnej pracy