A A+ A++

Albert Stęclik to jeden z cofounderów agencji Dziadek do orzechów. Agencji, która od początku swojego istnienia, tj. od 2016 r., co roku odnotowuje kolejne nagrody kreatywne na swoim koncie.

Albert Stęclik w agencji Dziadek do orzechów zajmuje się m.in. przygotowywaniem kreacji, ale też przeprowadzaniem badań jakościowych. Swoją agencję założył wraz z 2 wspólnikami w 2016 r. Od tamtej pory agencja pracowała dla klientów jak Netflix, ING Bank Śląski czy Tarczyn, a za swoje prace zdobywała nagrody Young Creatives, Effie Awards, KTR i wiele innych.

– Po każdym konkursie, w którym zdobywamy nagrody briefów jest trochę więcej i zainteresowanie rośnie. Wydaje mi się jednak, że można nieco złego powiedzieć na temat konkursów w Polsce. Uważam, że jest ich trochę za dużo, jak i samych kategorii, choć standardy w Effie czy KTR są bardzo wysokie – mówi Albert Stęclik.

Z Albertem rozmawiamy o przetargach, konkursach, badaniach jakościowych i wszystkich bolączkach związanych z prowadzeniem własnej agencji marketingowej. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSBU złapała zdrajców. Namawiali Rosję do uderzenia rakietami w pomnik Stepana Bandery we Lwowie
Następny artykułStrefa Chillout podczas Haberfeld Jazz na dachu Festiwal – FILM