Albert Stęclik to jeden z cofounderów agencji Dziadek do orzechów. Agencji, która od początku swojego istnienia, tj. od 2016 r., co roku odnotowuje kolejne nagrody kreatywne na swoim koncie.
Albert Stęclik w agencji Dziadek do orzechów zajmuje się m.in. przygotowywaniem kreacji, ale też przeprowadzaniem badań jakościowych. Swoją agencję założył wraz z 2 wspólnikami w 2016 r. Od tamtej pory agencja pracowała dla klientów jak Netflix, ING Bank Śląski czy Tarczyn, a za swoje prace zdobywała nagrody Young Creatives, Effie Awards, KTR i wiele innych.
– Po każdym konkursie, w którym zdobywamy nagrody briefów jest trochę więcej i zainteresowanie rośnie. Wydaje mi się jednak, że można nieco złego powiedzieć na temat konkursów w Polsce. Uważam, że jest ich trochę za dużo, jak i samych kategorii, choć standardy w Effie czy KTR są bardzo wysokie – mówi Albert Stęclik.
Z Albertem rozmawiamy o przetargach, konkursach, badaniach jakościowych i wszystkich bolączkach związanych z prowadzeniem własnej agencji marketingowej. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS