Turystyka wciąż jest branżą o niskim poziomie cyfryzacji w porównaniu z innymi sektorami, jak telekomunikacja, finanse, bankowość i e-commerce. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być długotrwałe zamrożenie usług w tym sektorze w czasie pandemii koronawirusa.
Tymczasem turystyka ma duży potencjał do wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, zwłaszcza z zakresu sztucznej inteligencji. Mogą one znacznie ułatwić proces wyszukiwania, planowania i obsługiwania podróży. Taka oferta może przyciągnąć zwłaszcza klientów z pokolenia Z, przyzwyczajonych do online’owych narzędzi…
Więcej: Agnieszka Kukałowicz, Qtravel.ai: Branża turystyczna nie nadąża z cyfryzacją – turystyka.rp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS