A A+ A++

Turystyka wciąż jest branżą o niskim poziomie cyfryzacji w porównaniu z innymi sektorami, jak telekomunikacja, finanse, bankowość i e-commerce. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być długotrwałe zamrożenie usług w tym sektorze w czasie pandemii koronawirusa.

Tymczasem turystyka ma duży potencjał do wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, zwłaszcza z zakresu sztucznej inteligencji. Mogą one znacznie ułatwić proces wyszukiwania, planowania i obsługiwania podróży. Taka oferta może przyciągnąć zwłaszcza klientów z pokolenia Z, przyzwyczajonych do online’owych narzędzi…

Więcej: Agnieszka Kukałowicz, Qtravel.ai: Branża turystyczna nie nadąża z cyfryzacją – turystyka.rp.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJeżeli chcesz się doskonalić, szukasz nowej pracy, chcesz nabyć nowe umiejętności, to świetnie trafiłeś
Następny artykułKobieta chciała zapłacić, by zabito jej męża. Zabójcę werbowała w sklepie