Nikogo już nie może zdziwić, że podczas poszukiwania najkorzystniejszej metody marketingowej Twoją uwagę przyciągnęła wyszukiwarka Google. Doświadczeni eksperci z https://afterweb.pl/ zauważają, że zarówno pozycjonowanie stron internetowych, jak i kampanie Google Ads, stanowią dzisiaj najskuteczniejszy sposób na reklamowanie przedsiębiorstwa. W tym artykule podpowiadamy, w jaki sposób obecność na pierwszej stronie wyszukiwarki będzie opłacalna dla Twojego biznesu!
Dzięki Google nie musisz szukać nowych Klientów. Oni sami znajdą Twoją firmę
Oczywiście pod warunkiem, że będzie ona doskonale widoczna w wyszukiwarce. To właściwie największy problem współczesnych przedsiębiorców. Mimo gigantycznych zasięgów oferowanych przez Google, zdecydowana większość z nich nie jest w stanie wykorzystać ruchu wyszukiwarki celem maksymalizacji dotychczasowych zysków. Niezależnie od tego, czy decydujesz się na SEO czy płatne kampanie Google Ads – zdecydowana poprawa widoczności na wybranych frazach kluczowych powinna być Twoim nadrzędnym celem. Czasem progres jest błyskawiczny, tak jak w przypadku linków sponsorowanych w wyszukiwarce. Momentami jednak, na dotarcie do pierwszej strony prezentowanych przed Klientem rezultatów musisz poświęcić zauważalnie więcej czasu. Wykonywane zgodnie ze sztuką pozycjonowanie stron internetowych potrzebuje nawet do kilku tygodni na zagoszczenie w najbardziej prestiżowym miejscu wyszukiwarki. Nie będzie to jednak jednorazowa wizyta – cechą charakterystyczną dla działań SEO jest długoterminowe przebywanie w samym centrum najpopularniejszego kanału marketingowego w Polsce.
„Sekret popularności wyszukiwarki Google polega przede wszystkim na gigantycznych zasięgach, jakie jest w stanie generować najpopularniejsza tego typu usługa na świecie. Jeśli zadbasz o dobry poziom widoczności w Google, Twoja firma stanie się cennym łupem dla Klientów, którzy szukają konkretnych produktów bądź usług. Żadna inna metoda marketingowa nie zagwarantuje Ci tak imponujących statystyk względem ilości potencjalnych partnerów biznesowych. W wyszukiwarce czekają oni na prowadzone przez Ciebie przedsiębiorstwo. Nie zmarnuj tej szansy!”
Pierwsza strona wyszukiwarki Google. Oto vademecum wiedzy na temat biznesowego edenu
Dlaczego rywalizacja o czołowe pozycje w zestawieniu wyszukiwarki Google na poszczególne słowa kluczowe jest tak długa (względem kampanii Ads) i trudna? Wszystko ze względu na rangę pierwszej strony listy SEPR. To właśnie tam możesz znaleźć zdecydowaną większość Klientów, którzy wykazują potencjalne zainteresowanie konkretną ofertą. Pozostałe odsłony rankingu – druga oraz kolejne strony – nie cieszą się już tak dużą popularnością wśród Klientów. Zagląda tam jedynie ułamek internautów, co w sposób naturalny zmniejsza szansę na pozyskiwanie wartościowych oraz sprzedażowych kliknięć. W czasie wspinaczki na sam szczyt organicznego zestawienia, należy przemyśleć uruchomienie kampanii Google Ads. Jeżeli ustawienia reklamy oraz budżetu będą tutaj na odpowiednim poziomie, wówczas możesz liczyć na pojawienie się w płatnej sekcji rezultatów. Umieszczone są one w najbardziej widocznym dla Klienta miejscu – tuż nad wynikami z rankingu organicznego lub w specjalnym panelu po boku strony (to opcja zarezerwowana dla kampanii produktowych Performance Max). W ten sposób nie pozostaniesz bezczynny w okresie, kiedy reklamowany poprzez SEO portal jest weryfikowany przez algorytm Google.
Materiał partnera
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS