A A+ A++

Podcasty to sposób na budowanie wizerunku i świadomości marki, co oznacza, że pomagają ze sprzedażą oferowanych usług i produktów. Ich światowy rynek jest wart 20,3 mld dolarów, to o jedną trzeciąwięcej niż w 2021 roku. Jak wynika z prognoz ResearchAndMarkets, do 2026 r. branża ta będzie rosnąć w tempie 30 proc. rocznie. W samej Europie rynek w tym okresie skoczy o ponad 630 mln dol. (dynamika sięgnie 24 proc. rocznie).

Krajowy Instytut Mediów podaje iż co dziesiąty Polak stara się regularnie słuchać podcastów. W zwiększeniu popytu na takie materiały można dostrzeć wpływ pandemii – zamknięci w domach szukali nowych form rozrywki, chorzy bez sił tym chętniej sięgali po mało angażujące siłowo rozwiązania. 

Czytaj więcej

Podcasty to … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKomplet punktów Moya Radomki Lotniska Radom w domowym starciu z #VolleyWrocław
Następny artykułWyróżnienia dla zamojskich strażaków