Podczas zakupów, eventów publicznych czy w drodze do pracy – można je zauważyć w tej chwili niemalże wszędzie. Torby papierowe, bo o nich mowa, stały się synonimem tego, co zdrowe i co dobre dla środowiska. Noszenie ich na ulicach jest wręcz tożsame z tym, co zamierzchłe, a nawet ‘obciachowe’. Plastikowe odpowiedniki toreb papierowych odchodzą zatem do przysłowiowego lamusa. A ich miejsce zajmują torby wykonane z surowców przyjaznych otoczeniu. I co warto zaznaczyć, trend ich użytkowania nie jest już wyłącznie kojarzony z formą promocji. Rozwój technologii, a tym samym nowoczesne techniki wykonania tego rodzaju opakowań, sprawiły, że torby papierowe z nadrukiem, stały się niezbędnym wyposażeniem torebki, plecaka czy szafki kuchennej, po który sięga się w drodze na zakupy. Dlaczego torebki papierowe to dobra inwestycja dla firmy?
Torby papierowe to mobilna reklama firmy
Papierowe torby to dobra inwestycja w firmę z kilku przyczyn. Można je traktować zarówno jako opakowanie produktu, jak i mobilny nośnik reklamy. Na ulicach z łatwością można dostrzec kolorowe torby papierowe, na które użytkownicy decydują się w trosce o środowisko naturalne. Dla przedsiębiorstw jest więc to szansa, którą należy wykorzystać. Dodatkowo taka forma reklamy nie jest jednorazową aktywnością. Torba papierowa nie jest bowiem jednorazowego użytku. Przekazuje się ją ‘z rąk do rąk’. Dlatego też torby papierowe producent zwraca szczególną uwagę na jakość ich wykonania. A dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu ma możliwość druku w kilku technologiach: offset, sitodruk, druk cyfrowy czy technologia fleksograficzna. Ta ostatnia dedykowana jest przede wszystkim firmom, które szukają toreb papierowych hurt, czyli produkowanych w większych nakładach.
Torby papierowe dobrze świadczą o firmie
Budowanie pozytywnego wizerunku marki spędza sen z powiek marketerom. Dlatego też firmy, którym zależy na spójnym odbiorze przedsiębiorstwa, nie mogą sobie pozwolić na wykorzystywanie reklamówek plastikowych. Powiedzenie ‘Jak Cię widzą, tak Cię piszą’, wciąż ma swoją wartość. Dodatkowo wykorzystywanie toreb ekologicznych dostępnych w różnych rozmiarach, sprzyja społecznej walce o czyste środowisko. A skoro chodzi o wspólne dobro, nie ma miejsca na wymówki. Dlatego też w ofercie producentów opakowań papierowych, znalazły się alternatywne rozwiązania dla bardziej wymagających odbiorców takie jak torby laminowane. Można je wykonać wg indywidualnego projektu. A dzięki temu, że są dużo sztywniejsze i mocniejsze, torby laminowane reklamowe, doskonale pełnią rolę opakowania produktów.
W jakiej roli sprawdzają się torebki papierowe?
Torby papierowe producent gwarantuje szeroki wybór rozmiarów, ale i form zadruku. Dzięki temu tego rodzaju opakowania na produkty są niezastąpione podczas konferencji czy eventów m.in. do samplingu asortymentu firmy. Dodatkowo rosnący trend na zdrowy styl życia, a przy tym szybkie tempo w jakim funkcjonuje większość społeczeństwa, sprawiają, że moda na dietę pudełkową nie słabnie. Torby cateringowe są wręcz niezbędnym elementem codziennych dostaw cateringu pod drzwi. Poza tym torby papierowe cateringowe to także must have każdej restauracji dostarczającej jedzenie na wynos. Warto przy tym zaznaczyć, że mnóstwo osób nie wyrzuca ich po dostawie, a składa i przechowuje w szafce. Są więc wykorzystywane wielokrotnie, a dostrzec je można chociażby na przystanku autobusowym czy podczas przerwy śniadaniowej w pracy.
Moda na torby papierowe trwa już kilka lat i z pewnością będzie się nadal prężnie rozwijała. Dziej się tak dzięki różnorodności i możliwościom technologicznym producentów toreb papierowych. Bez wątpienia tego rodzaju gadżet promocyjny, to dla firmy dobra inwestycja w kształtowanie pozytywnego wizerunku, a także mobilna forma reklamy w dodatku wyjątkowo trwała.
Tupak – Producent toreb papierowych i laminowanych
Dane firmy:
ul. Wojciecha Bogusławskiego 78, 62-002 Suchy Las
Telefon:
+48 792 069 969
Strona WWW:
Home
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS