A A+ A++

Kurs języka migowego dla urzędników dobiegł końca. Dziś, 14 października, uczestnicy odebrali dyplomy.

Trwał przez cztery tygodnie, a udział w nim wzięło 30 pracowników Urzędu Miejskiego. Mowa o kursie języka migowego, który zorganizowano po to, by poprawić dostępność Ratusza dla osób Głuchych.
– Bardzo się cieszę z tej inicjatywy, bo to sprawia, że nasz Urząd staje się jeszcze bardziej przyjazny osobom niepełnosprawnym – mówi Maciej Glamowski, prezydent Grudziądza. – Sądzę, że będziemy w przyszłości organizować kolejne takie przedsięwzięcia.
Uczestnicy premierowej edycji odebrali dziś z rąk prezydenta pamiątkowe dyplomy ukończenia kursu.

Karol Piernicki

Rzecznik Prasowy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Grudziądz: Podpisanie umowy na budowę strażnicy
Następny artykułTydzień kariery w urzędzie