Zapraszamy do śledzenia naszego nowego cyklu podcastów, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka.
Gościnią drugiego odcinka jest Martyna Popiołek-Dębska – radczyni prawna w grupie CCC, odpowiedzialna m.in. za prawne aspekty działań marketingowych, w tym za współprace z polskimi i zagranicznymi influencerami. To z nią Emilia i Dagmara rozmawiają o tym, czy nowe rekomendacje UOKiK zmienią rynek influencerów. Tematem będą również ogólne kwestie prawne związane z influencer marketingiem.
– Kraje Unii Europejskiej mają już uregulowania prawne w zakresie influencer marketingu. Większość państw, które wprowadziły takie regulacje, zdecydowały się na tzw. „miękkie rozwiązania” – przyjmowane są różne kodeksy dobrych praktyk i etycznych działań – ale nie ma twardych regulacji w ochronie konsumentów. Na polskim rynku także szykują się zmiany, są one właściwe i mają unormować branżę – mówi Martyna Popiołek-Dębska, radczyni prawna z grupy CCC.
Z podcastu dowiecie się, jak te regulacje wyglądają na świecie, jakie plany ma UOKiK i czego mogą obawiać się polscy influencerzy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS