Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie opowiadają w naszym podcaście Olga Kudryk i Dorota Cudna-Sławińska.
Olga Kudryk to product marketing manager w Google Polska, a Dorota Cudna-Sławińska to chief commercial officer w Kantar – firmie zajmującej się analizą danych i konsultingiem marek.
Google w partnerstwie z Kantarem organizuje konkurs, w którym wyróżniane są najbardziej kreatywne, a jednocześnie efektywne polskie kampanie na YouTube z okresu od lipca 2021 roku do czerwca 2022 roku.
Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o nagrody w siedmiu kategoriach: Multiscreen Excellence, Compelling Storytelling, Art & Culture, Ingenious Insight, Action Driver, The Underdog, Force for Good. Ponadto najbardziej wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix. Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 27 ekspertów i ekspertek. W zeszłym roku nagrody zdobyły m.in. kampanie: Fanatyk. Historia Prawdziwa Grupy OLX, „Stop Kobietobójstwu Centrum Praw Kobiet” oraz „Random. Wieloplatformowa historia miłosna” marki Storytel. O dwóch z tych kampanii szerzej rozmawiamy z Olgą i Dorotą.
Jak się zgłaszać? Kto może wziąć udział w YouTube Works Awards 2022? Co będzie brane pod uwagę przy ocenie kandydatów? O tym wszystkim dowiecie się z naszego podcastu!
– Zgłoszenie do naszego konkursu musi być równie dobre – o ile nie lepsze – co sama kampania. Musimy przedstawić dany case jako pewną historię, a następnie udowodnić, dlaczego akurat ona powinna wygrać w danej kategorii – mówi Olga Kudryk.
– Im twardsze dane, tym lepiej dla zgłoszonego case’u. Ważne jest też opowiedzenie, jak kampania zaadresowała strategiczne cele – nie tylko z poziomu ilościowego, ale i wizerunkowego – mówi Dorota Cudna-Sławińska.
Przy okazji przypominamy, że kampanie można zgłaszać do konkursu od 15 lipca do 31 sierpnia 2022 roku, wypełniając formularz na stronie YouTube Works: yt.be/workspl. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Artykuł i podcast powstał we współpracy z Google Polska
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS