Wersja z dnia
Podanie o wydanie zaświadczenia o zaleganiu/niezaleganiu w podatkach
Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia. Wniosek ten winien zawierac dane: NIP/PESEL, datę, imię i nazwisko podatnika/nazwę podatnika, adres zamieszkania/siedzibę, nazwę instytucji w której będzie przedłożone.
MIEJSCE ZŁOŻENIA:
- Sekretariat Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński – pokój Nr 30 w godzinach:
poniedziałek 7.30-15.30
wtorek-piątek 7.00-15.00
- Wydział Finansowy pokój Nr 41, 42 tel.(89)7673274 wew.41,42
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
- Referat Finansowy Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński
PODSTAWA PRAWNA:
- Art.306a, 306e§ 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. Poz. 1540 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U 2021 r. poz. 1923 z późn. zm.)
OPŁATY:
- opłata skarbowa w wysokości 21,00 zł od każdego egzemplarza. Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia na rachunek Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, PKO BANK POLSKI SA ODDZIAŁ W Lidzbarku Warmińskim 04 1020 3541 0000 5802 0316 8804,
- do wniosku o wydanie zaświadczenia należy załączyć dowód zapłaty opłaty skarbowej,
- zwolnienia z oplaty skarbowej przewidują przepisy art.2 ust. 1 i art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U 2021 r. poz. 1923 z późn. zm.)
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
- nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku
TRYB ODWOŁAWCZY:
- Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi sie w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia stronie, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS