Burmistrz Miasta Zambrów ogłosił dziś nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Zambrów. Poszukiwany jest Skarbnik Miasta dla którego przewidziano nawiązanie stosunku pracy na pełen etat poprzez powołanie. Przewidywany termin zatrudnienia to wrzesień 2022 r. Warto przypomnieć, że całkiem niedawno swoich skarbników zmieniły Gmina Zambrów i Powiat Zambrowski.
Skarbnik wykonuje zadania i kompetencje głównego księgowego budżetu Miasta, odpowiada za prowadzenia rachunkowości jednostki, opracowuje wieloletnią prognozę finansową i budżet Miasta oraz sprawuje nadzór nad jego wykonaniem, dyspozycji środkami pieniężnymi Miasta, dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, a także nadzoruje i koordynuje pracę Wydziału Finansowego Urzędu Miasta.
Osoba chcąca złożyć swoją ofertę musi m.in. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych a także nie być prawomocnie skazanym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. Osoba ta musi posiadać znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do
wykonywania obowiązków głównego księgowego a także spełniać jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3–letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6–letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Wśród wymagań dodatkowych dodatkowe wymieniono: staż pracy na stanowisku kierowniczym minimum 2 lata; umiejętność kierowania zespołem; znajomość komputerowych programów finansowych − program księgowy – Budżet, program kadrowo–płacowy – Płace, program sprawozdawczy – Bestia oraz program do ewidencji środków trwałych i wyposażenia – EST a także znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o podatku rolnym, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych, ustawa Prawo Zamówień Publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Nabór dokumentów od kandydatów będzie prowadzony do dnia 8 czerwca 2022 r. do godz. 15.00.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS