Disney+ – podobnie jak Netflix – planuje wprowadzenie tańszego pakietu: z reklamami. Poznaliśmy pierwsze szczegóły na jego temat.
Disney+ z reklamami. Nie tylko Netflix to planuje
Według nieoficjalnych informacji Netflix jeszcze w tym roku może zdecydować się na uruchomienie planu z reklamami. Nie tylko on jednak kombinuje z dodatkowym pakietem dla oszczędnych. Podobne rozwiązanie zostanie wprowadzone w usłudze Disney+.
Propozycja jest konkretna: możesz płacić mniej za dostęp do Disney+, ale w zamian będziesz oglądać reklamy. Nie wiemy, o ile tańszy będzie zestaw, ale wiemy, że długość reklam ma nie przekraczać 4 minut na godzinę (zaznaczmy, że to 3 razy mniej niż europejskie prawo dopuszcza w przypadku telewizji). Podkreślono również, że reklamy nie będą się wyświetlać na profilach dziecięcych. Nie będzie też reklam szkodliwych i polaryzujących – na przykład alkoholu i polityki.
Kiedy Disney+ z reklamami? Na pewno nie będzie pierwszy
Disney+ z reklamami ma się pojawić na przełomie tego i kolejnego roku – początkowo w Stanach Zjednoczonych. Nie wiadomo na razie, czy opcja z czasem stanie się dostępna także w Polsce, gdzie serwis będzie miał swoją premierę już 14 czerwca.
Ani Netflix, ani Disney+ nie będą jednak pierwsze. Już teraz w Stanach Zjednoczonych pakiet z reklamami oferuje na przykład HBO Max. Stanowi okazję, by zaoszczędzić 5 dolarów w skali miesiąca (9,99 dol. zamiast 14,99 dol.), ale jest też uboższy o treści 4K. W Polsce natomiast jedynym dużym serwisem VOD z płatnym pakietem z reklamami (i również bez 4K) jest Player: kosztuje 8 zł, podczas gdy opcja bez reklam jest wyceniana na 18 zł.
Jest jeszcze jeden sposób, by zapłacić mniej. Ale trzeba się pospieszyć
Na koniec przypominamy o trwającej do 13 czerwca promocji, w ramach której możesz wykupić abonament na rok w cenie, za którą normalnie miałoby się tylko 8 miesięcy oglądania. Szczegóły na ten temat znajdziesz w naszym newsie.
Źródło: Wirtualnemedia, Disney, Variety
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS