W dniach 25-28 marca 2022 roku firma Research Partner przeprowadziła na panelu Ariadna badanie dotyczące skłonności Polaków do zakupów w międzynarodowych sieciach sklepów, które nie wycofały się z Rosji po rozpoczęciu wojny z Ukrainą.
Jednoznaczna postawa Polaków
Aż 65 proc. respondentów deklaruje, że nie będzie kupować produktów w takich sieciach handlowych. „Zdecydowanie tak” odpowiedziało 36 proc. badanych, a kolejne 29 proc. „raczej tak”. Tylko 16 proc. stwierdziło, że dalej będzie robić zakupy w tych sklepach, a 19 proc. ankietowanych nie wyrobiło sobie dotąd zdania na ten temat.
Wyniki badania pokazują, że najbardziej radykalnie do tej kwestii podchodzą respondenci powyżej 55 roku życia – aż 44 proc. z nich nie zamierza dokonywać zakupów we wspomnianych sklepach. Wśród ankietowanych poniżej 34 roku życia wskaźnik ten nie przekracza 30 proc.
Badanie zostało przeprowadzone przez Research Partner na Panelu Badawczym ARIADNA w dniach 25-28.03.2022, na ogólnopolskiej próbie 1056 osób w wieku 18+, dobranej według reprezentacji w populacji Polaków dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.
kk/Research Partner
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS