A A+ A++

W związku z ponownym znacznym wzrostem zachorowań, również wśród pracowników, Urząd Gminy i Miasta Dobczyce z dniem 24 stycznia 2022 r. ogranicza bezpośrednią obsługę klientów. W Urzędzie możliwe będzie jedynie załatwianie spraw wymagających osobistego stawiennictwa, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem. W pozostałych przypadkach możliwa będzie realizacja spraw za pomocą korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej.

Przed drzwiami głównymi Urzędu, od strony ul. Rynek 26, postawiona została specjalna urna, która pełnić będzie funkcję skrzynki podawczej. Prosimy wrzucać do niej korespondencję. Do Urzędu wejść będą mogli wyłącznie klienci umówieni telefonicznie z pracownikiem Urzędu. Obowiązuje ich nakaz zasłaniania nosa i ust oraz dezynfekcji dłoni zaraz przy wejściu do Urzędu.

Obsługa bezpośrednia w sprawach wymagających osobistego stawiennictwa

W dalszym ciągu obsługa klientów odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach, tj. sprawy wymagające osobistego stawiennictwa w Urzędzie, będą załatwiane, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z odpowiedzialnym za prowadzenie tych spraw pracownikiem, na parterze przy wejściu głównym od strony Rynku. Klienci, których pracownicy umówią, zobowiązani będą do kontaktu telefonicznego z pracownikiem Biura Obsługi Klientów, pod nr tel. 12 37 21 700 i poinformowaniu go z kim są umówieni na wizytę. Pracownik BOK wpuści Klienta do Urzędu.

Przypominamy, że w Urzędzie sprawy można załatwiać z wykorzystaniem:

1. Korespondencji tradycyjnej – przesyłając dokumenty podpisane odręcznie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wrzucając go do przygotowanej przy wejściu do Urzędu skrzynki podawczej,

2. Korespondencji elektronicznej z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu na platformie ePUAP (adres skrytki: /rl48mj3p3g/SkrytkaESP) lub drogą mailową ([email protected]).

Kasa Urzędu:

Dostęp do kasy Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce będzie ograniczony i możliwy po wcześniejszym umówieniu się. Przypominamy, że osoby, które chcą dokonać płatności mogą to zrobić również za pomocą przelewów elektronicznych bez konieczności wizyty w Urzędzie. Numery kont, na które należy wpłacać płatności podane są w nakazach płatniczych, specjalnych informacjach, bądź fakturach dostarczonych do mieszkańców przez Urząd Gminy lub Sołtysów.

Numery kontaktowe do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce:

Biuro Obsługi Klienta – (12) 37-21-700 (701)
Referat Inwestycji – (12) 37-21-792
Urząd Stanu Cywilnego – (12) 37-21-724
Ewidencja Ludności – (12) 37-21-723
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej – (12) 37-21-718
Referat Finansowo-Księgowy – (12) 37-21-738
Referat Gospodarki Komunalnej – (12) 37-21-791
Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska – (12) 37-21-765
Ekodoradca – (12) 37-21-777
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – (12) 37-21-714

informacje: UGiM Dobczyce

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBezpieczeństwo w podróży: Białoruś obok Somalii, Zimbabwe i Korei Płn.
Następny artykułCzy zimą warto jest wybrać się na weekend nad jeziorem?