A A+ A++

Biznes ogląda jednak każdą złotówkę wydaną na pojazdy
znacznie dokładniej niż dotychczas. Według najnowszych badań Instytutu Keralla,
mikro, mali i średni przedsiębiorcy kupując służbowe auta, kierują się głównie
jego ceną. Jedynie dla niewielkiego odsetka respondentów priorytetem są takie
kwestie, jak funkcjonalność czy reprezentacyjny wygląd.

37,3 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP jako priorytet
wskazuje koszt zakupu, a 31,6 proc. – koszty eksploatacji. Dla niemal co
czwartego ankietowanego kluczem jest też uniwersalność samochodu, rozumiana
jako możliwość dostosowania jego parametrów do aktualnych potrzeb firmy.

Czytaj więcej

E-winiety w Czechach dobrze się sprzedają i funkcjonują

– Przedsiębiorcy z sektora MŚP odczuwają ekonomiczne skutki
spowolnienia gospodarczego wywołanego pandemią, czego przejawem jest m.in.
zachowawczość w kwestiach związanych z lokowaniem kapitału w środkach trwałych,
takich jak samochody. Nic więc dziwnego, że obecnie cena zakupu jest głównym
czynnikiem decydującym o wyborze pojazdów do firmy. W 2017 r. dla ponad połowy
głównym kryterium wyboru auta flotowego były koszty eksploatacji – mówi Bartosz
Olejnik, dyrektor sprzedaży w Carefleet.

Dziś tylko … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAKWA MARINA – jakie imprezy czekają nas w tym roku?
Następny artykułZbierał datki do puszki, ale było to oszustwo. Zatrzymali go strażnicy miejscy