Reakcja Slacka
“Zdajemy sobie sprawę z problemów z połączeniem związanych z DNS, które dotyczą niewielkiej podgrupy użytkowników. Ten problem został spowodowany przez wprowadzoną przez nas zmianę i nie ma związku z oprogramowaniem i usługami DNS innych firm. Aby szybciej rozwiązać ten problem, twój dostawca usług internetowych będzie musiał usunąć swój zapis DNS dla slack.com. Skontaktuj się ze swoim zespołem ds. sieci, aby przekazać mu te informacje” – wyjaśnia zespół Slacka na Twitterze.
Firma informuje również, że nie wiadomo, jak długo potrwa awaria, proponując użytkowników różne rozwiązania, które mogą pomóc.
Slack słabnie wizerunkowo
To nie pierwsza poważna awaria operatora w tym roku. Już w styczniu 12 mln użytkowników Slacka na całym świecie straciło możliwość korzystania z narzędzia. A dodajmy, że było to w samym środku pandemii, gdy większość ludzi pracowała zdalnie i komunikację korporacyjną opierała właśnie na Slacku.
Mimo rozwiązania kłopotów technicznych, złe wrażenie pozostało. Obecna awaria z pewnością spotęguje kłopoty wizerunkowe potentata i oddali go od narzędzia stworzonego przez technologicznego – Microsoft Teams, z którego w tej chwili korzysta 75 mln osób na całym świecie.
Czytaj również: Koniec z różnymi ładowarkami? UE chce jednego zasilacza z USB-C dla wszystkich urządzeń
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS